„Megrögzött kommunikátor vagyok” -mondja magáról Sós Péter János. Hosszú pályafutása alatt volt újságíró, reklámszakember, ügynökségvezető, PR-es, egyetemi oktató. Az utóbbiakat ma is aktívan műveli.
Két évvel ezelőtt egy könyv, a #megértjük egymást című kiadvány apropóján beszélgettünk, most egy újabb médiatermék, az online PR szótár megjelenése adott okot a beszélgetésre.
Meg persze számtalan más téma: a véleménybuborékok, az „információs kor halála,” az infokalipszis. Az utóbbihoz most már a mesterséges intelligencia is közelebb vihet minket.
De nem csak az AI hátrányairól, az előnyeiről is beszélgettünk.
Végül, de nem utolsó sorban szó a került az oktatás, a fiatalok megváltozott szokásai és a legfrissebb kommunikációs trendek.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/08/inspira_research.jpg)