23.09.14. Bánki Attila

Podcast

Bánki Attila is előadónk volt a múlt héten a Mesterséges intelligencia
az üzletben című konferencián, ahol egy érdekes összehasonlításról
beszélt. Azonos briefek alapján készített hirdetéseket egy grafikus és
a mesterséges intelligencia, a közönség pedig megpróbálta eldönteni
a képek alapján, melyik kreatívot készítette AI, és melyiket ember. A
beszélgetésből kiderül, milyen hatékonysággal tippeltünk. Attila
levonja a kísérlet tanulságait is.
Ezután arról beszélgetünk, milyen szerepet kap ma a mesterséges
intelligencia az ügynökségi munkában. Pro és kontra érvek is
elhangzanak, és arra is rákérdezek, mit gondolnak erről az ügyfelek.
Elkerülhetetlenül beszélnünk kell a médiáról is (nemcsak social
media), felismerhető még a fake news? Először volt a Photoshop,
meg a filterek, a vágás, de ma már semmilyen nyersanyag nem kell
hamisítványok előállításához. Bárkiről megjelenhet fotó, sőt film soha
meg nem történt helyzetekben, az illetőnek akár a hangját is elő lehet
állítani. Hova vezet ez?
Végül, de nem utolsó sorban beszélgetünk Alexander B. Hackman
(azaz Bánki Attila) nemrég megjelent könyvéről, Az utolsó 27 című
trilógia második részéről is. Szorongás és világvége, mi mással
dobhatnánk fel a ma esti beszélgetést?

SOCIAL MEDIA