23.03.02. Dr. Pintér Dániel Gergő | BioTech

Podcast

Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és kríziskommunikációs szakértő három éve a BioTech USA vállalati
kommunikációs, PR és CSR vezetője. Szakmai pályafutása során mind vállalati oldalon, mind az
akadémiai szférában számos fontos projekten dolgozott.
Először megbeszéljük, milyen szerepet játszik a kommunikáció egy magyar világcégnél. (Talán sokan
nem is tudják, hogy a BioTech USA magyar cég.) Beszélünk a piaci helyzetről, hogy ért el világsikert a
magyar alapítású cég, milyen edukációs és figyelemfelkeltő kampányokat valósítottaka meg az elmúlt
években.
Beszélünk az egészség, a sport tematikájáról, amelyek komolyan felértékelődtek a közelmútban.
Milyen szerepet játszott a Covid egy olyan cég életében, amelynek az ügyfelei nagyrészt az
edzőtermek világából kerülnek ki. Szóba kerül Popeye és a spenót is.
Kitérünk a vendég kutatói-akadémiai érdeklődésére is. Milyen témákon dolgozott, dolgozik, mi
foglalkoztatja mostanában. Nemrég a Márkamonitor felületén jelent meg a Zámbó Jimmy jelenségről
szóló cikke.
Pintér Dániel Gergő előad március 22-én a Márkaépítés 2023 – Neverending Change konferencián,
előzetesen megoszt velünk néhány gondolatot arról, milyen a hiteles és hatékony nagyvállalati CSR.

SOCIAL MEDIA