A megelőző évhez képest 2023-ban is az élen végzett a JimJam gyermekcsatorna a magyar piacon. A Nielsen Közönségmérés konszolidált adatai szerint a 18-49-es korosztályban első helyen zárt. Szintén dobogós, harmadik helyen végzett a 4-14-es célcsoportban is, a szülői korosztály magas nézettsége a műszeresen nem mért, 4 évesnél kisebb gyerekek erős jelenlétét jelzi.
A JimJam elsősorban az óvodáskorúakat és családjaikat megszólító televíziós csatorna.
A játékos tanulás szellemében a JimJam bevezette az úgynevezett egyedi jelvényeket, melyek felhívják a szülők és gyerekek figyelmét a mesék fejlesztő jellegére, legfőbb üzenetére. A meséket kísérő jelvények ikonjai hat készségfejlesztési területre utalnak: a csapatmunkára, a problémamegoldásra, a kíváncsiságra, a természetre és az állatokra, a családra és a barátokra, illetve a kreativitás fejlesztésére, olyan méltán népszerű mesék segítségével, mint például a Bing, a Találd ki, mennyire szeretlek!, vagy a nemrégiben bemutatása került, Marék Veronika nevével fémjelzett Boribon.
Ezekre épülve előző év végén indította el a JimJam kiemelt projektjét „Világunk a gyerekek nyelvén” címen, melynek során „megfordította” képernyőjét: hatvan részes sorozatában kis nézőit kérdezte a világról. A projekt nem csak Magyarországot érinti, világszerte kíváncsiak voltak a gyerekek véleményére. A kampányban ráadásul aktívan közreműködik az Igazgyöngy Alapítvány is.
A csatorna célja továbbra is az, hogy a gyerekek számára életkoruknak megfelelő mesékkel és sajátfejlesztésű oktatóvideóival on-air és online felületeken egyaránt biztonságos közeget teremtsen, hozzájárulva ezzel egészséges fejlődésükhöz – írják.