A MATCH4 reklámidejét is az Atmedia értékesíti

Kiemelt Márkák

Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi 2022. október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia.

 

A Network4 többi csatornájának – TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4 és ARENA4 – reklámidejét már korábban is az Atmedia értékesítette, így a MATCH4 ennek az együttműködésnek lesz az újabb eleme.

A népszerű és elsősorban szórakoztató tartalmakat sugárzó csatornáink megtartása és folyamatos fejlesztése mellett először az ARENA4, majd a MATCH4 csatornákkal bővítettük a portfóliónkat. Célunk, hogy egy minden nézői igényt kielégítő multiplatform csomagot kínáljunk a médiapiacon. Örülök, hogy legújabb büszkeségünk, a MATCH4 is jó kezekbe kerül és professzionális csapat értékesíti majd az exkluzív közvetítések közötti reklámidőt” – mondta Borsány-Gyenes András, a Network4 csoport vezérigazgatója.

„Üdvözlöm a MATCH4-et a partnereink között! A televíziós portfóliónk bővülésén túl külön öröm számomra, hogy a MATCH4 tovább erősíti és színesíti az Atmedia sportkínálatát. A hirdetésértékesítést október 1-jél indítjuk, és reméljük, hogy a lehető legnagyobb mértékben mi is hozzá tudunk majd járulni az új csatorna sikereihez!” – nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

 

Fotó: Network4 Online

 

SOCIAL MEDIA