Mai vendégem Csikesz Erika értékesítési igazgató, TV2 Csoport
Csikesz Erika 2005-ben diplomázott a Corvinuson, de már diákkorában asszisztensként
dolgozott a televíziónál. Az elmúlt 17 évet majdnem teljes egészében a TV2 sales csapatában
töltötte, leszámítva azt a másfél éves kitérőt, amíg a Sláger Rádió vezérigazgatója volt.
A beszélgetés elején visszatekintünk a hamarosan véget érő 2022-es évre. Tavaly év végén
Erika mondott egy prognózist, hogy milyen lehet 2022 üzletileg, most megbeszéljük, hogyan
teljesültek a tervek. Hogyan alakult a nézettség, a bevételek? Tovább növekedett-e a spot és
non-spot terület?
Októberen ünnepelték a kereskedelmi televíziók a 25. születésnapjukat. Megbeszéljünk, mi
történt az elmúlt negyedszázad alatt, hogyan nőtt ki egyetlen csatornából a médiacsoport,
hogyan fejlődtek a tematikus csatornák, a terjesztői piac. Ikonikus műsorok. Sztárok építése.
Megbeszéljük, merre tart az értékesítés, hogyan alakul az üzleti stratégia? Néhány hívószó a
téma kapcsán: new business, élő show-k, fesztiválok, merchandising, co-branding.
Végül, de nem utolsó sorban, nyakunkon az évzárás, de ilyenkor már mindenki a jövő évvel
foglakozik. Lesz-e áremelés a tévés piacon, és milyen új műsorokkal győzik meg a hirdetőket,
hogy drágábban is érdemes a tévében hirdetni?