Érték és minőség nagydíjat kaptak a Lidl termékei

Kiemelt Márkák

Hazai termékeivel öt kategóriában nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 9-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat. Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használata és vele a kitüntető cím viselése azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt és kiemelt fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

 

A Lidl Magyarország számára stratégiai fontosságú, hogy az áruházaiban elérhető termékek ne csak kiváló minőségűek és kedvező árúak legyenek, de minél nagyobb arányban elérhetőek legyenek a magyar beszállítóktól érkező árucikkek. Mindez lehetővé teszi a fogyasztói igények maximális kiszolgálását, amellett, hogy támogatja a hazai beszállítókat és a gazdaságot. Az áruházlánc az idei évben 5 pályázatot nyújtott be, melyek mind kiállták a szigorú zsűri próbáját. A vállalat a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei Zselici Tejtermék családdal; a helyben sütött Kovászos cipóval; a környezetkímélő Doussy öblítő termékcsaláddal, Optisana izotóniás italával és a kézműves hamburger húspogácsa termékcsaláddal nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerések átvételét követően elmondta „A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi szektor piacvezetőjeként évek óta arra törekszik, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzon együtt és hozzájáruljon a magyar agrárium sikereihez. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy egyre több kiváló beszállítóval működünk együtt és az elnyert díjak is bizonyítják, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon. Mindemellett segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”

A magyar gazdaság versenyképességének növelése érdekében a Lidl Magyarország 8 éve indította el a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot, 2020-ban pedig a Beszállítói Akadémia Pluszt. Ennek eredményeként mára 450 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc és összesen közel 3800 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók, de a hazai termelők előtt továbbra is nyitva állnak a vállalat kapui.

 

SOCIAL MEDIA