Csak óvatosan a Foci Eb védjegyeivel a reklámokban!

Piac

Közeledik a Foci Eb, melyet még különlegesebbé tesz az, hogy a magyar csapat is részt vesz. Az MLSZ és az ÖRT fontosnak tartotta, hogy közös útmutatóban adjanak tájékoztatást azokról az elemekről, amelyek használata a reklámban engedélyhez kötött.

A Foci Eb nemcsak a fogyasztók – nézők érdeklődésének középpontjában áll, hanem minden bizonnyal a reklámozók is használni szeretnék az esemény különleges hangulatát. A Foci Eb védjegyei azonban csak a jogtulajdonos engedélyével használhatók, ezért a reklámozáshoz szükséges információkról összeállítást készített az MLSZ és az ÖRT.

Az volt a szándékunk, hogy segítsük a szakmát az újabb útmutató elkészítésével, hiszen az információ segít a megelőzésben, a megelőzés pedig az önszabályozás rendszerének fontos eleme. Nagy örömünkre az MLSZ jó együttműködő partner volt, így egy hiteles, alapos anyagot tudunk közzétenni – fogalmaz Fazekas Ildikó főtitkár.

Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk a már közzétett útmutatóink kapcsán, és örömmel készítettük el az újabb anyagot, amely ismét egy rendkívül aktuális területen segít az eligazodásban – tette hozzá Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

Az útmutató mellékelten letölthető.

(Fotó: UEFA)

A Foci Eb védjegyeinek használatáról