A nemzetközi piacokon terjeszkedik a Gravity

Márkák

A budapesti székhelyű Gravity R&D 2014 utolsó negyedéve óta szolgáltat személyre szabott ajánlásokat az eMAG webáruház online felületein.

Gravity portfóliója tartalmaz többek közt weboldalon közzétett, személyre szabott termékajánlásokat megjelenítő ajánló dobozokat, a konverziót és a vásárlók megtartását elősegítő retargeting megoldásokat, valamint hírlevél személyre szabási és “Smart Search” szolgáltatásokat is. A cég jelenleg az eMAG belső webfejlesztő csapatával működik együtt.

„Nemrég zártuk az eMAG-gal való együttműködésünk első évét, számottevő pozitív eredményekkel. Cégünk megoldásai többek közt 30%-kal növelték a sikeres konverziók számát és 1000 ajánlásonként 9 euró plusz bevételt generáltak az online áruháznak. Az eMAG-gal való sikeres kooperáció megerősített minket törekvéseinkben és további regionális terjeszkedési terveinkben” – mondta Vértes Márton, a Gravity R&D üzletfejlesztési menedzsere.

Az eMAG elsősorban személyre szabott ajánlásaihoz használja a Gravity R&D technológiáját PC-n és mobilon egyaránt. A Romániában lezajlott tesztidőszakot követően az integráció kiterjesztésre került mindhárom további országra, ahol az eMAG jelen van, így az áruház már a magyar cég ajánlásait használja Bulgáriában, Lengyelországban és itthon is.

A 2007-ben alapított Gravity R&D kiterjedt nemzetközi tapasztalatokra tett szert olyan nagyvállalatokkal való együttműködése során, mint a dailymotion.com, az Allegro Group(allegro.pl), a Schibsted Group (tutti.ch – Svájc, mudah.my – Malajzia, avito.ma – Marokkó), a jora.com és az OLX Brazil, mára havi szinten 5 milliárd személyre szabott ajánlást szolgáltat szerte a világon. A piacnöveléssel párhuzamosan a cég folyamatosan bővül, jelenleg elsősorban front end fejlesztőket és integrációs mérnököket keresnek.

(A képen Kevin Jackson értékesítési igazgató a Fülöp-szigeteken. Forrás: Gravity R&D Facebook-oldala)