Országos edukációs kampány a Wrigley-től

Márkák

A többszereplős komplex kampány részeként az Orbit főtámogatóként vesz részt a Magyar Fogorvosok Egyesületének szájápolással kapcsolatos akciójában.

Az MFE sajtótájékoztatójával indult el márciusban az az Orbit által támogatott országos edukációs kampány, amelynek keretében a szájhigiénia fontosságára hívják fel a figyelmet különböző szakemberek. A többszereplős komplex, edukációs kampány célja, hogy a leggyakrabban előforduló szájhigiéniás problémákra, valamint a cukormentes rágógumik szerepének fontosságára hívja fel a figyelmet.

Az éves kampány központi eleme a szájápolással kapcsolatos legfontosabb tudnivalók gyűjtőoldalaként definiált www.szajharmonia.hu microsite, amelyen megtalálható az az országos, reprezentatív kutatás is, amivel a megdöbbentő hazai helyzetre hívja fel a figyelmet az MFE. A cukormentes rágógumik szájhigiéniai szerepével és jelentőségével kapcsolatos üzeneteket Dr. Balsai Tamás, a márka tanácsadó fogszakorvosa is segíti a kommunikáció során.

A Magyarországon is piacvezető Wrigley a stratégia kidolgozásával a Multeam360 Csoporthoz tartozó Stern Communications PR ügynökséget bízta meg, a website-ot pedig partnerügynöksége, az UP Advertising fejlesztette.