X. Contact Center Hangszépségverseny – ismét a közönség dönti el, hogy kik legyenek a legszebb hangú ügyfélszolgálatosok!

Hírek

Tizenkét női és tíz férfi ügyfélszolgálatost választott a zsűri, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2021-ben az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai. Indul a szavazás a Contact Center Hangszépségversenyen! A közönségszavazás vége december 6. éjfél.

 

Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) tizedik alkalommal rendezi meg a hagyományos Contact Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek. Idén, a rövid nevezési határidő ellenére, nagyszámú és igen magas színvonalú nevezés érkezett, melyek közül a zsűri választotta ki a döntősöket.

A nevezéshez a wiki Call Center oldalának egy részletét tartalmazó hanganyagot kellett elküldeni. A nevezések 22 cég munkatársaitól érkeztek: 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.), Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt., Budapest Bank Zrt./eSense Zrt, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., Cofidis Magyarországi Fióktelepe, Crome Communication Kft., E.ON Ügyfélszolgálati Kft., E2 Hungary Zrt., Hometelesales Kft., K&H Bank Zrt., Magyar Cetelem Bank Zrt., Magyar Lapterjesztő Zrt., Magyar Posta Zrt., Max & Future Kft., Multicom Contact Kft., MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft., MVM Ügyfélkapcsolati Kft., NNK Egészségvonal Contact Center, OTP Bank Nyrt., Protocall Kft., Szerencsejáték Zrt., Telemarketing International Kft.

A döntőbe jutott 12 női (10. helyi 3-as holtverseny miatt) és 10 legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatos hangját mostantól december 6, éjfélig lehet meghallgatni és értékelni a DIMSZ oldalán. Külön felületen lehet a női és a férfi hangokra szavazni. Az eredményről minden versenyzőt online eseményen értesítünk, a dobogósokat jutalmazzuk.

A zsűri tagjai Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke, Szőke Károly, a Contact Konferencia képviseletében és Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja voltak.

További információk az esemény oldalán és az esemény Facebook oldalán.

A verseny támogatója a Geomant, a Magyar Posta és a Multicom, együttműködő partnere a Kreatív.

A legszebb hangú női ügyfélszolgálatosok (ABC sorrendben):

  • Balogh Barbara – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)
  • Bellér Adrienn – Max & Future Kft.
  • Császárné Kiss Petra – OTP Bank Nyrt.
  • Farsang Judit – OTP Bank Nyrt.
  • Hajgató Rita Erika – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Herman Réka – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Hoffman Tímea – Magyar Cetelem Bank Zrt.
  • Pósza Gabriella- NNK Egészségvonal Contact Center
  • Juhász Janka – Cofidis Magyarországi Fióktelepe
  • Néber Laura – OTP Bank Nyrt.
  • Róth Krisztina – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Takács Szandra – Protocall Kft.

Női hangok szavazófelülete: https://dimsz.hu/szavazas-noi/

A legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatosok (ABC sorrendben):

  • Árvai Pál – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)
  • Bátori Miklós – Multicom Contact Kft.
  • Bibók Benjamin – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)
  • Erdős Gábor – OTP Bank Nyrt.
  • Kovácsi Dávid – Protocall Kft.
  • Laczi Gergő – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Lupaneszku Viktor – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Mészáros Gergely – OTP Bank Nyrt.
  • Tatár Norbert – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Tóth Bende – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

Férfi hangok szavazófelülete: https://dimsz.hu/szavazas/

 

SOCIAL MEDIA