Webre költözött az #énjövőm program

Hírek

Az online képzés ingyenes, személyre szabható, ráadásul a vállalat munkatársai személyes tanácsadást is nyújtanak az ezt igénylő tanulóknak.

Ingyenesen elérhető, az #énjövőm képzéseit kiegészítő tananyagot tett közzé az interneten a Coca-Cola HBC Magyarország az oktatási program weboldalán. Ez részben kiegészíti a korábban meghirdetett és már zajló tréningeket, részben lefedi azok tartalmát. Az #énjövőm tíz modulból álló e-learning csomagját többek között az különbözteti meg a hasonló programoktól, hogy ennek offline szolgáltatása is van: résztvevői akár személyes tanácsadást is kérhetnek a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól.

Az internetes képzés rugalmas, a modulok között szabadon lehet böngészni, így a tanulás egyénre szabható. Érdemes a képzést egy önismereti teszttel kezdeni, mert ez értékes visszajelzést adhat arról, hogy az álláskeresőnek miben szükséges fejlődnie. A modulok között pénzügyi ismeretek, értékesítési készségek, üzleti tervezés és a projektmenedzsment alapjai is szerepelnek – olyan tantárgyak is, amelyekre az egynapos képzés során nem jut idő. Aki a modulok teljesítése után vagy közben kedvet kap ahhoz, hogy a személyes tréningen is részt vegyen, az enjovom.hu weboldalán ezek egyikére is jelentkezhet.

A pályakezdő, álláskereső fiatalokon túl különösen kismamáknak ajánljuk az internetes képzést, hiszen akár otthonról végezhető, többször is megszakítható, de javasoljuk a szaktudással, piacképes ötlettel rendelkező fiatalok számára is, akik itt egyszerűen kaphatnak tanácsokat saját vállalkozásuk elindításához – emelte ki Tóth Valentin, a Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója. Az eredeti kezdeményezés ilyen irányú kiterjesztésének célja egyértelműen az, hogy a legkülönbözőbb élethelyzetben lévő fiatalok elhelyezkedését tudják előmozdítani.

A Coca-Cola HBC Magyarország tavaly ősszel indította el az #énjövőm képzési programot 18-30 éves inaktív fiatalok számára. A vállalat által kínált tréningen önismeretre, állásinterjúhelyzetek és visszajelzések kezelésére tanítják a résztvevőket, de cél emellett az is, hogy olyan kapcsolati hálót építhessenek ki a fiatalok, amely megkönnyíti az elhelyezkedésüket. A mai napig több mint 700 álláskereső vett részt az ingyenes, egynapos képzéseken Budapesten és vidéken, 2020-ig összesen 8000 fiatal bevonását tervezi a Coca-Cola HBC Magyarország. A vidéki tréningek lebonyolításához a cég civil szervezetek segítségét is igénybe veszi, amelyek helyismeretüket kihasználva tudják megszólítani a kistelepüléseken élő inaktív fiatalokat – közölte portálunkkal a társaság.

SOCIAL MEDIA