Szakértők szerint a vasárnapi zárva tartás életbe lépése további lökést adhat a webáruházak eddig is tempós forgalomnövekedésének. A Piac & Profit konferenciája a változásokat és az aktuális feladatokat járja körül.
2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet, ugyanis szakértők véleménye szerint a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni.
A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak nemzetköziesedése és számának gyarapodása is.
A Piac & Profit KKV Akadémiájának Webáruházi trendek 2015 című konferenciája ezeket a témákat járja körül, a gyakorlati életben jártas előadók segítségével készít fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre.
Időpont: 2015. február 19. csütörtök, 10.00-15.30
Helyszín: BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (Budapest XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)
Regisztrálni a konferencia oldalán lehet.
Program:
- 9.30−10.00: Regisztráció
- 10.00−10.30: Milyen a közeli jövő versenyképes, korszerű webáruháza? A webáruházak fejlődésének útjai. Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.
Előadó: dr. Ormos Zoltán, a Szek.org (Szövetség az elektronikus Kereskedelmért) elnöke - 10.30−10.50: Hazai webáruházi trendek és üzleti lehetőségek a vasárnapi működés érdekében.
Előadó: Karakas Kitti, eNET Kft. - 10.50−11.30: Az internetes webáruházi marketing újdonságai, a keresőoptimalizálás speciális, webáruházakra vonatkozó praktikái. Dinamikus hirdetési megoldások: továbbfejlesztett e-kereskedelmi analitika, merchant center – termékhirdetés külföldön, dinamikus remarketing, dinamikus keresőkampányok és azokhoz szükséges keresőoptimalizálási beállítások.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft. - 11.30−11.50: E-számlázás. Széleskörű bevezetésének, elterjedésének technikai és adminisztrációs feltételei.
Előadó: Piya Csaba ügyvezető igazgató, Billzone.eu - 11.50−12.20: Konzultációs és kávészünet
- 12.20−12.40: A webáruházak kialakításának alternatívái. Bérelt, „ingyenes” webshopmotorra épített vagy egyedi? A választás nagyban függ a megbízó üzleti elképzeléseitől. Az egyes megoldások előnyei és hátrányai, mintapéldák tanulságokkal.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt. - 12.40−13.00: Új trendek és perspektívák a logisztika világában. Csomagküldés a webáruházak szemszögéből.
Előadók: Colin Snead ügyvezető igazgató, Hum Frigyes kereskedelmi képviselő, Fürgefutár.hu. Kft. - 13.00−13.30: A vasárnapi zárva tartás jogszabályainak webáruházakra vonatkozó rendelkezései, azok értelmezése, a működtetésre vonatkozó új mozgásterek elemzése. Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei
Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda - 13.30-13.50: Vasárnap: ZÁRVA, avagy így segítsd a viszonteladóidat, ha nagykereskedő vagy.
Előadó: Dimitrova Dessislava cégvezető, Alphasonic Kft. - 13.50−14.30: Konzultációs és ebédszünet
- 14.30−14.50: Az online vásárlást hatékonyan kiszolgáló háttér fontossága. Online vásárlás és CRM.
Előadó: Kubinyi Ferenc ügyvezető igazgató, MédiaOrigo - 14.50−15.10: Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik – adatáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig
Előadó: Hertay Ákos ügyviteli rendszer specialista, KKV ÜGYVITEL - 15.10−15.30: Mit tehetünk az elektronikus fizetés elterjedésének előmozdításáért. Új trendek a korszerű és gyors fizetési lehetőségekben.
Előadó: felkérés alatt - 15.30-15.50: Konzultáció az előadókkal
- 15.40−16.10: Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking
A tematika változtatási jogát a szervezők fenntartják.