A McDonald’s történetében először módosítja egy promóció kedvéért a közepes és nagy sültburgonyák ikonikus csomagolását.
A labdarúgó Világbajnokságra készülve május 26-tól világszerte a VB-hez kötődő 12-féle design látható majd a burgonyák dobozán, melyeket a felkért művészek erre az alkalomra terveztek. Egy app segítségével pedig a telefonunkat a grafika elé tartva elindul egy góllövő játék is: a kiterjesztett valóságban a doboz a pálya, és a nyílása számít a kapunak, miközben a környezetben található többi tárgy akadályként viselkedik.
A projekt azt követően indult, hogy a McDonald’s kinevezte első digitális vezetőjét (Chief Digital Officer), Atif Rafiq-ot. A designmunkát a The Marketing Store vezette, az AR-koncepciót pedig a DDB ötlete alapján a Qualcomm és a Trigger fejlesztette ki, az előbbi Vuforia nevű platformján.
(AdAge via DesignTaxi)