Varga Zsombor lett a 2024-es év autós pr-szakembere

Hírek Karrier

2024-ben a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációs vezetője, Varga Zsombor lett az ’Év Autós PR szakembere’, aki közel negyed évszázada dolgozik az autóiparban, az évek alatt több szakmai elismerésben részesült és több emlékezetes, Arany Penge és Effie díjjal elismert kampányban is részt vett.

 

Szakmai karrierjét a Szolnoki Főiskola elvégzése után a Michelinnél kezdte, ahol először gyakornokként, majd a külső- és belső kommunikációs magazinok főszerkesztőjeként dolgozott, mielőtt átigazolt volna a vállalaton belül a kereskedelem területére. Ott az autóimportőrökért felelős területi képviselőként, majd a flottaértékesítésekért felelős key account managerként, ezt követően pedig a személy- és kisteherabroncs termékvonal magyarországi kereskedelmi igazgatójaként végezte munkáját, végül négy termékvonal regionális disztribúciós igazgatójaként a vállalat új kereskedelmi stratégiájának lokalizálása, kidolgozása és implementálása volt a feladata. Ezt a Fordnál eltöltött évek követték, ahol a szakember először a vállalat magyarországi pr- és kommunikációs igazgatójaként dolgozott, majd az autógyártó európai kereskedelmi stratégiájának átalakításában vállalt szerepet projekt managerként. A szakember 2016-ban csatlakozott a Toyotához pr-vezetőként, ahol azóta a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációs tevékenységéért felel.

„Nagyon köszönöm a nem mindennapi elismerést, amely a korábban díjazott neves szakemberek névsorának ismeretében egyszerre zavarba ejtő és különösen megtisztelő. Azt hiszem túlzás nélkül kijelenthetem, hogy ez közel 25 éves autóipari munkám megkoronázása” – fogalmaz az Év Autós PR-szakembere díj kapcsán Varga Zsombor.

Az ünnepélyes díjátadót április 11-én a Budapest Automotive Summit rendezvényen tartják a szervezők.

 

SOCIAL MEDIA