Változások az AVON Magyarország csapatában

Karrier Kiemelt

A szépségipar egyik meghatározó szereplője, a világban több mint 135 éves, hazánkban pedig több mint 33 éves múlttal rendelkező vállalat, az AVON év elején indította útjára a nagy volumenű, hosszú távú szervezeti átalakítási folyamatát az ún. Open Up & Grow stratégia keretein belül. Ennek részeként Olasz Henrietta 2024 elejétől vezeti a dél-európai régiót és a hozzá tartozó tíz országot, amely országokban most további szervezeti átalakulások mentek végbe.

 

2024 őszén piaci működéseinek racionalizálása végett az AVON három országcsoportot két egységgé vont össze, így Magyarország mellett már Szerbia és Montenegró is egy szervezeti egységhez tartozik a dél-európai régión belül. Az összevonás célja egyrészt a folyamatok optimalizálása, az országok közötti minél nagyobb szinergia kialakítása, továbbá a best practice-ek megosztása és összehangolása volt.

A régiós összevonás következtében változás következett be a magyar csapaton belül is, amely fényében Kósa Anita, Magyarország mellett Szerbia és Montenegró integrált kommunikációs és digitális vezetőjévé lépett elő. A szakember így innentől fogva a reklám, a pr, a belső- és külső kommunikáció, CSR, az e-commerce, a weboldalak, illetve a vásárlói és Tanácsadói applikációk és az ezekhez kapcsolódó területek irányításáért felel mindhárom országban, emellett pedig továbbra is ellátja az AVON Magyarország szóvivői feladatait is.

Az AVON-nál töltött karrierem során már számtalan kihívással néztem szembe, ilyen ez a mostani is. Izgatottan vágok bele ebben az új fejezetbe, amely során Magyarország mellett további két országért is én felelek majd. Az országok még hatékonyabb együttműködésén és összehangolásán felül kiemelt célom, hogy mindhárom országban tovább növelhessük a márka ismertségünket, és hogy ezáltal még több nőhöz juttathassuk el termékeinket, társadalmi felelősségvállalási programjainkat, illetve biztosíthassunk nekik plusz kereseti lehetőséget” – nyilatkozta Kósa Anita.