A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A webshop 27 új márkát is kínál.
Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a regionális divatportál új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.
„A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni” – nyilatkozott a kampányról a Fashion Days csoport marketingvezetője, Andrei Chirila.
A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák friss kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Pumaés United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Juicy Couture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.
Nem csak új márkákkal, de új szolgáltatásokkal is jelentkezik a webshop, melyek bevezetését a Fashion Days platformok integrálása előzte meg, amely során fellépett technikai nehézségeket már orvosolta a cég. Bevezették az elektronikus számlázást, az elektronikus, ingyenes termékvisszaküldést és az új pick up pontokat is. A hatékonyság érdekében még több futárszolgálattal dolgozik együtt a cég, a megrendelések státusza pedig már e-mailen és SMS-en keresztül is nyomon követhető.