A Képező Művészeti Galériában február 29-én 18 órakor tartják az Art is Business évindító Connections eseményét, amelyen Liptay Gabriella, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatója (a nyitóképen); Kaszás Attila, a VIWA vitaminwater ügyvezetője; Oláh Ágnes, a Veolia Energia marketingvezetője és Kovács Zsófia, a MaxCity centermenedzsere mutatják be a művészeti szereplőkkel közös értékek mentén megalkotott projektjeiket, melyek a művészi értékek megjelenítése mellett a vállalat megítélését, a munkatársak elkötelezettségét és érzékenységét is megváltoztatták.
Rendkívül fontos bemutatni azokat a projekteket, amelyek a művészeti és a vállalati szereplők közös értékeken alapuló gondolataiból születnek meg. Ezért hozta létre Balogh Máté 2019-ben az Art is Business Díjat, hogy kiderüljön, mely vállalatok, magánemberek és települések gondolkodtak komolyan a művészeti világgal való együttműködésről az adott évben. A 2023-as Art is Business Díjra 43 pályázat és jelölés érkezett, amelyek közül 5 kategóriában adtak át elismeréseket. Február 29-i Connections: Üzleti siker a művészetben – Kivételes művészeti projektek a vállalati szférában című eseményükre olyan korábbi pályázati jelölteket hívtak meg, akik művészeti projektjeikkel a tavalyi díjazottak mellett magas pontszámokat értek el a zsűrizési folyamat során, és úgy gondolják, muszáj róluk beszélni – írják.
A Connections események hagyományaihoz híven a művészeti pitch sorozat is folytatódik, aminek célja, hogy minél több kulturális értéket, azaz projektet/társulatot/intézményt/ügyet mutassanak be annak érdekében, hogy összekapcsolódások és együttműködések szökkenhessenek szárba. Ez alkalommal a művészeti pitchet a Fiatal Drámaírók Háza tartja, ami a legújabb drámaíró generáció befogadó műhelye és produkciós irodája.
Időpont: 2024. február 29. csütörtök 18.00 (vége: 20.30)
Helyszín: Képező – Művészeti Galéria (1024 Budapest, Keleti Károly utca 13/a)