Az Apple store „best new application” kategóriába sorolta az online divatportál mobil vásárlásra készített alkalmazását.
„A jelenleg 250 ezer letöltést számláló program az „útközben” lévő vásárlók számára olyan gyors és hatékony megoldást kínál, mint például a kulcsszavas keresés és a termék jellemzőire szűrhető lista. Ugyanakkor a legrövidebb idő alatt megvalósuló vásárlás sikerének kulcsa mindenképpen az innovatív, ujjlenyomatos bejelentkezési funkció az arra alkalmas eszközökön” – mondta Sebastian Gherman, a Fashion Days mobilalkalmazás fejlesztési csoportvezetője.
Az iPhone-ra, iPad-re és Androidra fejlesztett applikációnak köszönhetően a régióban a megrendelések mintegy 40%-a (Magyarországon 34%-a) már mobilról történik.
Az Apple szerkesztői csapata szeptemberben a legjobbak közé sorolta a Fashion Days iPhone vásárlási szoftverét többek között az Instagram és az Airbnb mellett. A döntést olyan szempontok szerint hozták meg, mint az innovatív dizájn, a közvetített hangulat, a minőség és a használati gyakoriság.