Az új honlap a „Make Life a Ride” mottó jegyében, életstílus-márkaként pozícionálja a BMW Motorradot.
Az újratervezett felület a márka, termék, életstílus és keresztértékesítés rovatokban érzelmekkel teli, vibráló tartalmat kíván nyújtani. A termékeket a korábbi statikus megoldás helyett történetközpontú, az adott szegmensre jellemző formában mutatják be. Így kapott helyet az oldalon Chris Northover kaszkadőr, Orlando Bloom egyedi motorja, vagy éppen a legfrissebb életstílus-termékek vagy események bemutatása.
Az oldal felépítése a BMW kereskedésekben leggyakrabban lezajló beszélgetések folyamatát képezi le, az élményt pedig hangok és videók is fokozzák. A címkerendszer a márkaélményt a vásárlói viselkedéshez közelíti.
Az új platformhoz 400 oldal, valamint 8000 kép és videó készült. A SYZYGY Deutschland GmbH részvételével készített weboldal 50 országban lesz elérhető, elsőként pedig Németországban és Dél-Afrikában indult el.