Új vezetőkkel és dedikált csapatokkal lovagolja meg az AI forradalmat a Publicis Le Pont

Hírek

A tartalomkészítés és az e-kereskedelem automatizálásának érdekében új vezetőket és dedikált csapatokat alakított ki a Publicis Le Pont. A világ 2. legnagyobb kommunikációs vállalatának, a Publicis Groupe-nak kelet-közép-európai 700 fős csapata, amelyet Sásdi Helga és Konrad Dorabialski vezet, teljeskörű „end to end” digitális megoldásokat kínál a formáció globális ügyfeleinek.

 

A negyedik ipari forradalom beköszöntével a mesterséges intelligencia megjelenése új készségeket igényel. Annak érdekében, hogy a Publicis Le Pont – a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar szakértői központjait egyesítő formációja – élen járjon ezekben a fejlesztésekben, különösen a kereskedelem automatizálásában, az újító AI technológiák integrálása kulcsfontosságú. Az újonnan létrehozott formációk elsődleges célja, hogy az AI-vezérelt megoldások az írott és vizuális tartalomkészítésbe egyaránt beépüljenek, maximalizálják az AI által kínált lehetőségeket. Az új beruházás és az AI-kompetenciákra való összpontosítás célja a Publicis Le Pont mindhárom központjának erősítése Lengyelországban, Magyarországon és Csehországban, ami magában foglalja csapatok közötti együttműködéseket is.

Az új AI-kereskedelmi csapatot Barbara Grabiwoda, a Publicis Le Pont stratégiai igazgatója, programvezetőként, Chief Strategy Officer pozícióban irányítja, szorosan együttműködve Pawel Piatek, Commerce Delivery Officer operatív vezetővel, aki ezzel a kinevezéssel második szerepkörébe kerül cégen belül. Marcin Skulimowski, a Lodzi Egyetem Fizika és Alkalmazott Informatikai Karának PhD diplomájával a kezében érkezik a csapatba AI Architect pozícióba.

Ehhez a kezdeményezéshez kapcsolódva, a Publicis Le Pont kreatív tartalommenedzsment központja egy olyan generatív AI-központ létrehozásán dolgozik, amely a vizuális és szöveges tartalmak fejlesztésére összpontosít. A csapatot a startupok agilitása jellemzi majd, a termékközpontú gondolkodást helyezve működésének középpontjába. Az alapító csapat vezetője Roy Bar-Adon lesz, tagjai pedig Eric Rainsberry (Creative Lead), János Szabó (Product Lead) valamint Lev Kvichko (Gen AI Engineer). Jelenlegi feladataik mellett szorosabb együttműködést terveznek ügyfeleikkel és Gen AI startupokkal.

Roy Bar-Adon , Eric Rainsberry , János Szabó  , Lev Kvichko

Az elkövetkező napokban további új csapattagokat neveznek ki, akik mind csatlakoznak a csapatokhoz AI prompt engineer and AI Prompt visual artist pozíciókban.

„Küldetésünk élén az AI erejébe és a kereskedelem forradalmasításába vetett meggyőződésünk áll. Tisztában vagyunk azzal, hogy az AI a belátható jövőben újradefiniálja az iparágat, és eltökélt szándékunk, hogy vezető szerepet töltsünk be. Arra összpontosítunk, hogy ügyfeleinkkel együtt teszteljük és validáljuk azokat az innovatív megoldásokat, amelyek új mércét állítanak fel a hatékonyság és a termelékenység terén. Programvezetőként a globális és belső Open AI képzések összehangolására törekszem, valamint igyekszem felvértezni magunkat azokkal a készségekkel és ismeretekkel, amelyek az összetett jogi és szerzői jogi környezetben való eligazodáshoz szükségesek. Hosszú távú célunk, hogy átfogó szolgáltatási portfóliónkat zökkenőmentesen működtessük mesterséges intelligenciával, miközben fenntartjuk elkötelezettségünket az etikus és fenntartható gyakorlatok iránt” – mondta Barbara Grabiwoda.

„Izgalmas időket élünk. Már látjuk, hogy a Gen AI-val való együttműködés képessé teszi csapatainkat arra, hogy partnereinkkel együtt páratlan eredményeket érjünk el. Most már egyéni, márkákra szabott fogyasztói és felhasználói élményt teremtünk, 10-szer gyorsabban és ügyfélcentrikusabban, mint valaha. A mesterséges intelligencia felerősíti emberi potenciálunkat, és arra ösztönöz minket, hogy a legvadabb álmainkat meghaladó, magával ragadóbb, eredményesebb tartalmakat hozzunk létre. Feloldjuk azt, amit nem is olyan régen (és hónapokról, nem évekről beszélek) lehetetlennek tartottak. Úttörő csapatunkkal és piacvezető startupokkal való együttműködéseken keresztül célunk, hogy értéket teremtsünk és jelentős üzleti kihívásokra hozzunk megoldást.” – tette hozzá Roy Bar-Adon.

A Publicis Le Pont egyik új, nagy igazolása Marcin Skulimowski, aki erős akadémiai hátterével egyedülálló nézőpontot képvisel, ő fog irányt mutatni a következő generációs AI-megoldások terén az írott és vizuális e-kereskedelmi tartalomkészítésben. „Vannak hiányosságok a fejlődés jelenlegi állapotában, amelyeket még be kell tölteni. Például látok néhány kihívást a nyelvi akadályokban, az AI jelenleg nem tud arab termékleírásokat generálni angol utasításokkal. A fejlesztési potenciál hatalmas és nagyon izgalmas, hogy ezt mi tesszük meg közösen a Le Pont fejlődésének előmozdítása érdekében” – magyarázta Skulimowski.

 

SOCIAL MEDIA