A digitalizáció következményeképp paradigmaváltás zajlik az IKT-piacon: a kereslet növekedésével együtt az elvárások is változnak, az ügyfelek többet, mást és gyorsabban igényelnek: felértékelődik a széles látókör, a tapasztalat, a megbízhatóság. A T-Systems Magyarország vezető digitális szolgáltatójaként partnerségre építő, a szakértelmet a középpontba állító működési modellt alakított ki; innovatív gondolkodással és újszerű megoldásokkal segíti ügyfeleit abban, hogy maguk is kihasználják, saját és ügyfeleik előnyére fordítsák a digitális lehetőségekben rejlő előnyöket.
Piacvezető digitális szolgáltatóként a T-Systems célja stratégiai partnerként hozzásegíteni az ügyfeleit, hogy a digitalizáció lehetőségeit kihasználva növelhessék tevékenységük eredményességét, válaszoljanak a feléjük megfogalmazott igényekre, gyorsabban és minőségibb szolgáltatásokat nyújtsanak saját ügyfeleiknek. Ezzel párhuzamosan új szakemberek csatlakoztak a szervezethez, akik egy megújult ügyfélközpontú megközelítéssel járulnak hozzá, hogy a T-Systems szakértelme az eddiginél is hatékonyabban tudja szolgálni a vállalati és intézményi partnerek sikerét.
Pádár Péter a T-Systems ügyfélkezelésében lévő kis és közepes vállalatok, intézmények felé történő értékesítésért felelős üzletág igazgatója
Pádár Péter vezetésével 2021. április elején új értékesítési üzletágat hozott létre a T-Systems. Pádár Péter új pozíciójában legfontosabb feladatának ügyfeleink üzleti- vagy belső folyamatainak digitális szolgáltatásainkkal történő javítását tekinti, hogy azok konkrét piaci előnyökhöz juttassák őket, akár nemzetközi versenytársaikkal szemben is. Helyi adatközponti szolgáltatásunkkal, illetve meglévő felhőszolgáltatói partneri kapcsolatainkkal rugalmasan meg tudunk felelni az ügyféligényeknek, különböző területeken alkalmazható mély iparági tudásunkat pedig ügyfeleink folyamatainak megértésében, fejlesztésében tudjuk kamatoztatni. Célunk, hogy vezető szerepet töltsünk be Magyarország digitális fejlődésében.
Az új vezető a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végzett információmenedzsment szakirányon. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik, az elmúlt 15 évben főként az IT szektorban volt jelen. Karrierjét 2003-ban gyakornokként a Hewlett-Packard Magyarországnál (HP) kezdte, majd a 2010-ben csatlakozott a Szintézis Informatikához helyettes értékesítési vezetőként, később pedig értékesítési vezetőként lépett elő. 2015-ben tért vissza a HP-hez, ahol 2020 áprilisáig különféle vezetői pozíciókat töltött be a hazai szervezetben, mint például a személyi számítógépek üzletág vezetése, a nagyvállalati üzletág vezetése, végül az értékesítési csatorna és disztribúció vezetése. Ezekben a pozíciókban számos nagyvállalati és államigazgatási projekt megnyerésében és lebonyolításában vett részt szállítói oldalról. Az elmúlt egy évben pedig a HP közép-kelet-európai (ECE) régiójának szolgáltatási termék és üzletfejlesztési menedzsere volt, valamint a közép-európai (CE) piac endpoint security szakértőjeként tevékenykedett.
Bari András a T-Systems nagyvállalati értékesítési üzletág többszáz ügyfeléért felelős terület vezetője
Április elején Bari András csatlakozott a T-Systems vezető csapatához, aki a nagyvállalati értékesítési üzletág többszáz ügyfeléért felelős területét irányítja. A pozíció korábban nem létezett, a T-Systems digitális modellváltásához kapcsolódóan alakította ki a vállalat. A terület elsődleges célja a szegmens ügyfélkörének kezelése, a T-Systems digitális portfóliójának erősítése az ICT nagyvállalati piacon.
Bari András közlekedésmérnökként végzett a Széchényi István Egyetemen, több mint 25 éves szakmai és kereskedelmi tapasztalattal bír, mind telekommunikációs mind IT területen elismert vezető. A GTS Holding kezdte pályáját, majd különböző vezetői pozíciókban dolgozott többek között az Alcatel Magyarország, NextiraOne Magyarországnál vállalatoknál és az S&T Consulting Hungary Kft.-nél. 2010-től az Enterprise Communications Magyarország Kft. társtulajdonosaként és ügyvezetőjeként vett részt a vállalat átalakításában és vezetésében. Ezen időszak alatt jöttek létre a vállalat specifikus üzleti területekre fókuszáló üzletágai, az eHealth, az ipari digitalizáció avagy PLM és az SAP Consulting divíziók. 2019. októberétől egy fintech startup piaci bevezetésével foglalkozott, és emellett részt vett a KiBu Innováció Nonprofit Kft. akvizíciójában, melynek lezárását követően csatlakozott a T-Systemshez.
Kerekes József a T-Systems Industry Consulting Division új igazgatója
Áprilistól Industry Consulting divízióval bővül a T-Systems szervezete, melynek igazgatói feladatkörét Kerekes József tölti be. A T-Systems februárban bemutatott új stratégiája mentén a terület a vállalat digitális portfolióját viszi piacra együttműködve az értékesítési üzletágakkal. Az Industry Consulting célja, hogy a T-Systems ügyfeleinek piaci kihívásaira adjon választ, értelmezze a feléjük érkező üzleti és ügyfélelvárásokat és a vállalat széleskörű iparági és technológiai hátterével ezekre ajánljon fenntartható, hatékony digitális megoldásokat. Az elmúlt másfél év bebizonyította, hogy milyen nagy igény van a jól felépített, rugalmas és skálázható szolgáltatásokra a mindennapi kapcsolattartásban és kommunikációban. A versenyképesség javításához viszont további innovatív megoldásokra van szükség. Mindezt hazai szakemberek által kifejlesztve, biztosítva a kritikus adatok helyi feldolgozását és védelmét.
A mérnök-közgazdász végzettséggel rendelkező szakember több mint 20 éves ICT piaci tapasztalattal bír. Pályafutása kezdetén az akkori Matáv csoporton belül kereskedelmi és ügyfélszolgálati területeken töltött be vezetői pozíciókat, majd egy magyar vezető rendszerintegrációs cégnél, a Synergon Nyrt.-nél látott el értékesítési és üzletfejlesztési feladatokat. A T-Systemshez érkezése előtt innovatív üzletfejlesztéssel foglalkozott a HPE-nál, ahol jelentősen hozzájárult a hazai platform szolgáltatások kialakításában és az ehhez szükséges belső transzformációs folyamatok elindításában.