Új vezető a L’Oréal magyar, cseh és szlovák leányvállalatai élén

Karrier Kiemelt

Brigitte Strellert nevezték ki a L’Oréal Csehország, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójának. Tomáš Hruškát váltja pozíciójában, akit a kozmetikai vállalat skandináv régiójának élére neveztek ki.

 

Brigitte Streller közvetlenül egyetemi évei után csatlakozott a kozmetikai vállalathoz Ausztriában, ahol marketing területen kezdte meg karrierjét. Később Franciaországban zóna koordinációs csapatban dolgozott. Az elmúlt 15 évben pedig az ő vezetésével hozták létre a szerb és bolgár leányvállalatokat, ezt követően pedig az Adria-Balkán régió központosítását vezette, amely nem kevesebb, mint kilenc piacot foglal magába Délkelet-Európában. Új pozíciójában, március 1-jétől a magyar, cseh és szlovák piacokért felel.

„Ami lenyűgöz és motivál a L’Oréalnál ilyen hosszú idő után is, az az, hogy nem csak az üzleti sikerek számítanak, hanem más olyan értékek is egyaránt fontosak, mint az emberek, a szépség, az etika és a fenntarthatóság. Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok egy ilyen sikeres csapathoz és az eddigi kiemelkedő eredményekre alapozva, együtt tovább fejlődhetünk. Alig várom, hogy felfedezhessem országaink és piacaink minden sajátosságát és szépségét, illetve, hogy megismerjem annak a csapatnak a sikereit és kihívásait, amellyel együtt fogok dolgozni” – mondta el kinevezése kapcsán Brigitte Streller.

A L’Oréal Csehország, Magyarország és Szlovákia több mint 600 embert foglalkoztat a régióban, 28 márkát forgalmaz, 170 millió euró nettó árbevételt generált 2018-ban, és egy elosztóközpontot működtet, amely kiszolgálja a régió piacait.

A L’Oréal számára nem csak az üzleti siker fontos, hanem hogy példamutató, vonzó vállalat és elkötelezett vállalati polgár legyen. A L’Oréal Csehország a hallgatók szavazatai alapján 1. helyezést ért el a TOP Employers (TOP Munkáltatók) felmérés fogyasztási cikkek iparág kategóriájában 2018-ban és 2019-ben is. Bekerült a TOP 5 Responsible Companies for Women (Top 5 Felelős Vállalat a Nőkért) listára 2019-ben és a TOP Responsible Big Companies-be (TOP Felelős Nagyvállalat) a Byznys pro společnost (Business for Society) által.

A L’Oréal Magyarországot 2018-ban az egyik legvonzóbb munkáltatóként minősítették az országban a Korn Ferry munkavállalói elégedettség felmérése alapján. A magyar leányvállalat elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás és a fenntarthatóság iránt. 2019-ben két CSR Hungary díjjal is elismerték a céget; belső CSR megoldásaiért és a magyar kutatónőket támogató, a L’Oréal – UNESCO A nőkért és a tudományért nevű programjáért.

SOCIAL MEDIA