Új vezérigazgatóval folytatja a BÁV – Pintye László érkezik a vállalat élére

Karrier Kiemelt

Hosszabb idő után új vezérigazgató irányítja a BÁV Zrt. munkáját: a vállalat szakmai vezetését Pintye László veszi át, aki több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a médiapiac, a stratégiai tanácsadás és az üzletfejlesztés területén.

 

A BÁV működését eddig Majtényi Kálmán, a tulajdonos Lexholding Zrt. vezérigazgatója felügyelte az igazgatóság tagjaként. Ezt a szerepét továbbra is ellátja.

Pintye László érkezése egy új irányvonal erősödését jelzi a BÁV életében: a 250 éves múltra visszatekintő társaság az elmúlt években megerősítette pozícióját a hazai műtárgy- és ékszerkereskedelemben, valamint piacvezető a kézizálog-szolgáltatások területén. A jövőben még hangsúlyosabb szerepet kap a digitális jelenlét és a tartalmi megújulás, miközben a hagyományos értékek továbbra is meghatározók maradnak.

Pintye a hazai médiapiac ismert és sokoldalú szereplője. A Sanoma médiavállalatnál több mint egy évtizeden át töltött be felsővezetői pozíciókat, irányítva magazin- és televíziós portfóliókat. Később tanácsadóként és vezetőként médiatechnológiai és tartalomfejlesztési projektek mellett ingatlan- és egészségügyi beruházásokban is részt vett. Az elmúlt években többek között a HVG digitális megújulásának stratégiai támogatásában vállalt szerepet.

„Ha egy vállalat története két és fél évszázadon ível át, egy valamiben biztosak lehetünk: megfelelő képessége van ahhoz, hogy alkalmazkodjon a gazdasági és társadalmi viszonyokhoz – más szóval a vásárlóihoz és a partnereihez. Tulajdonképpen semmi különöset nem fogunk tenni a jövőben, csupán ezt az alkalmazkodóképességünket fogjuk professzionalizálni, és a lehető legjobban beleágyazni a mai fogyasztói, digitális és kulturális trendekbe. A BÁV egy eredményes cég. Számos területen rendelkezik domináns pozícióval és remek szakemberek alkotják a csapatot. Ez a kombináció pedig sok új üzleti lehetőséggel és jelentős fejlődési potenciállal kecsegtet” – mondta Pintye László kinevezése kapcsán.

A kinevezés mögött világos stratégiai szándék húzódik: BÁV márka jövője az értékek megőrzése mellett a dinamikus tartalmi és üzleti megújulásról is szól.

 

SOCIAL MEDIA