A SPAR Magyarország a növényi alapú élelmiszereket gyártó német Veganz márka több mint 60 termékével gazdagítja kínálatát.
A Veganz a növényi alapú élelmiszerek márkája. A 2011-es berlini alapítást követően a vállalat Európa egyik legelső vegán áruházláncaként vált ismertté. Sokszínű és életigenlő vállalati filozófiájával a fiatal cégnek sikerült megváltoztatni a vegánságra vonatkozó előítéleteket, és meghonosítani az európai piacon az új táplálkozási trendet. A vállalat különösen nagy hangsúlyt fektet a minőségellenőrzésre, az egyenletesen jó minőségre és egyedülálló ízre, hiszen számukra a vegánság nem csupán beállítottság, hanem ízek kérdése is.
A több mint 60 különféle termék között megtalálhatóak az organikus növényi tejek, természetes édesítők, magas ásványi anyag tartalmú magkrémek, magas fehérjetartalmú proteinporok, valamint változatos édes és sós nassolnivalók.
„Egyre nagyobb az igény a növényi alapú ételek iránt, miután egyre többen választják az állati eredetű táplálékot mellőző életmódot. Sokan egészségügyi okokból, gyakorta tojás-, tejfehérje-érzékenység és allergia miatt, vagy diétázás végett, esetleg egyszerűen kíváncsiságból, olykor pedig elvi megfontolásból döntenek a vegán étkezés mellett. A kezdetek óta kiemelt jelentőséget tulajdonítunk az egészséges életmód népszerűsítésének, amelyeknek legfontosabb eleme a tudatos táplálkozás. Ezért a nyugat-európai trendnek megfelelően folyamatosan bővítjük az egészséges életformát támogató termékeink választékát” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.