Tomáš Hruška, aki immáron 16 éve dolgozik a vállalatnál, Magyarország mellett Csehországért és Szlovákiáért felel. Laurent Boukobzát váltja, aki 4 éves megbízatása után tért vissza Párizsba.
Tomáš Hruška, a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia vezetője széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, melyet a marketing, kereskedelem terén és a felsővezetésben töltött különböző pozíciókban szerzett. A következőképp foglalta össze céljait: „A kozmetikai piac vezetőjeként felelősek vagyunk a piac folyamatos fejlődéséért és a szépség megújításáért. Üzleti modellünk a kutatáson és innováción alapszik, ezért tudunk folyamatosan újat és különbözőt kínálni. Elsődleges célunk, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a L’Oréal márkáit és a fogyasztókat, valamint hogy a folyamatos innovációkkal újabb fogyasztókat szerezzünk.”
Tomáš Hruška 1999-ben szerezte diplomáját és kezdte karrierjét a L’Oréalnál, mint hajápolásért felelős termékmenedzser. Rövid időn belül marketingigazgatónak nevezték ki, majd áthelyezték a L’Oréal franciaországi központjába. Itt számos pozíciót töltött be, nem csak marketing, de kereskedelem és üzletfejlesztés területén is. Ezután Svédországban lett ügyvezető igazgató, majd Olaszországban a Közönségcikk divízió igazgatója.
Tomáš Hruška 40 éves, nős, két fiú édesapja. Szereti a sportot, a zenét, valamint szeret új országokat és kultúrákat megismerni.