Új ügyfélkapcsolati vezető a Madhouse-nál

Karrier

A Madhouse mobilhirdetési szolgáltató idén intenzív létszámnövekedésen esett át, melynek részeként client service directorral bővült a cég struktúrája. Az új pozíciót 2016. június 1-jétől Lovas Tamás tölti be, aki Dubaiból, az ottani MEC digital account manageri székéből érkezett a Madhouse hazai irodájába.

A bővítést az indokolta, hogy eddig a Madhouse alapító ügyvezetője, Brindza Gábor fogta át a négy országban működő cég ügyeit, tartotta a kapcsolatot az ügyfelekkel. A magyar piac nagysága és jelentősége miatt szükségessé vált a dedikált figyelem, ezért a hazai partnerekkel, főbb ügyfelekkel és ügynökségekkel való kommunikáció, valamint a Madhouse ügyfélkapcsolati és ad operations csapatainak irányítása került az új client service director feladatai közé.

„Tamást még az ügynökségi munkája során ismertem meg, és már akkor feltűnt a mobil platform iránti lelkesedése. Sokrétű tapasztalatával és összetett digitális szemléletével egyszerre illeszkedik a Madhouse szellemiségébe, ezáltal még teljesebb szolgáltatást tudunk biztosítani ügyfeleink számára” – mesélte Brindza Gábor a személyi döntés hátteréről.

Lovas Tamás 2011-ben az OMD-nél kóstolt bele elsőként a reklámozás világába és a médiatervezői munkába, majd 2013-tól az MEC kötelékében folytatta tovább karrierjét. Integrated tactical plannerként már a kezdetektől a digitális média irányába terelődött az érdeklődése, majd mobile advertising specialistként, pedig már kifejezetten a mobil felé orientálódott. Mivel az ügynökségen belül több különböző munkakört is betöltött, komplex rálátást szerzett a marketingkommunikáció online szegmensére, és az ügyféligények széles skálájával ismerkedett meg. 2015 májusától az MEC dubai irodáját erősítette digital account manageri pozícióban, ahol helyi és nemzetközi ügyfelek regionális digitális stratégiájának kialakításában és fejlesztésében vett részt.

SOCIAL MEDIA