A márka a futókra és a bringázókra megy rá a gyümölcsös alkoholmentes sörrel.
Lime-málna és pomelo-grapefruit ízű variánssal jelentkezett az alkoholmentes Dreher24. A márka az új termékeket kifejezetten azoknak szánja, akik rendszeresen végeznek testmozgást. Ez a csoport számításaik szerint a hazai lakosság kb. tizedét teszi ki.
Fekete Nikolett, Dreher24 márkamenedzsere elmondta: a fogyasztók szeretik az egzotikus ízeket, ezért döntöttek e variánsok mellett. Szintén érzékelhető az a trend, hogy az aktív életet élők körében egyre népszerűbbek a természetes, egészségtudatos termékek. Hozzátette: a Dreher24-ben nincsen tartósítószer, és alapvetően az üdítők, ásványvizek, sportitalok alternatívája kíván lenni.
A két ízvariánst egész nyáron népszerűsítik sportversenyeken. Legutóbb a K&H Maraton és -félmaratonváltó résztvevőinek kínálták a söröket.