Új stratégiai kreatív ügynökséget választott az Erste Bank

Hírek

A Cluso erősítheti tovább az Erste Bank Higgy Magadban márkakoncepcióját 2018 elejétől. Az ügynökség a pénzintézet vezetését széles kreatív platformjával győzte meg.

A Cluso lett az Erste Bank tavaly októberében kiírt kétfordulós, öt pályázó részvételével lezajlott kreatív ügynökségi tenderének győztese. A napokban kihirdetett nyertes 2018. elejétől veszi át az Erste Bank marketingkommunikációs feladait. A megbízás a bank lakossági és üzleti kommunikációjára is kiterjed.

Az Erste 2017-ben mutatta be új márkakoncepcióját, amely a Higgy magadban gondolat köré épül . Az ügynökség feladata elsősorban az lesz, hogy tovább erősítse ezt a márkapozíciót, és lefordítsa a bank pénzügyi szolgáltatásainak és üzleti termékeinek kommunikációjára is. Az Erste Bank Pr ügynökségi feladatait 2018-ban is a KNK Pr & Média látja el a lakossági, a vállalati és az üzleti területen is.

Elégedettek vagyunk azzal, hogy az elmúlt évek során a Young&Rubicam, majd a Team Red csapataival együttműködve  az Erste márka imázsát teljesen sikerült átalakítanunk. Nagy mérföldkő volt márka narratíva bevezetése tavaly ősszel: Aki hisz magában többet érhet el. nekik kell egy bank aki hisz bennük. Ehhez  a Team Red két nagyon erős filmet készített nekünk. A mostani tenderrel a célunk az volt, hogy megtaláljuk azt a hosszútávú kreatív megközelítést, amely az új narratívánkat egy valódi mozgalommá tudja fejleszteni. Természetesen a szemléletváltást az emberek pénzügyeire is ki szeretnénk terjeszteni, de örülünk, hogy  a Cluso egy ennél sokkal szélesebb kreatív platformot prezentált a számunkra – mondta Szabó Andrea, az Erste Bank marketing és PR igazgatója.

Horváth Lajos, a Cluso kreatív partnere szerint az Ersténél pontosan értik, hogy mennyire meghatározó szerepe van a márkáknak mind a fogyasztói döntésekben, mind pedig a bank sikeres működésének fenntartásában. De nem csak értik, hanem ennek megfelelően cselekednek is, és különös figyelmet fordítanak az Erste brand ápolására és további erősítésére. Nálunk jobban senki nem hisz a márkák erejében, ezért nagy örömmel dolgoztunk ezen a feladaton, és izgatottan várjuk a közös munkát – tette hozzá.

SOCIAL MEDIA