Tóth Edit kinevezésével nagyobb figyelmet kap a digitális média.
Március 1-től Tóth Edit tölti be a digitális média projekt-koordinációért felelős pozíciót a magyarországi Bosch csoportnál. A korábban vállalati kommunikációs asszisztens munkakört betöltő szakember feladatai közé tartozik mostantól a cégcsoport weboldalai, a social media csatornák, valamint a központi kiadású belső kommunikációs kiadványok és felületek teljes körű fejlesztése, különös tekintettel a tartalmi, marketing és technikai szempontokra.
A szakember kommunikációs asszisztensként az utóbbi két évben már a digitális média egyes projektjeit önállóan vezette, többek között a kezdetektől aktívan részt vesz a Bosch csoport hivatalos Facebook profiljának stratégiai kidolgozásában és tartalmi fejlesztésében.
„Ez a terület megérdemelt már egy önálló pozíciót. Ki lenne erre alkalmasabb, mint egy olyan fiatal szakember, aki aktív részese volt a ma használt eszközök legtöbbjének bevezetésének és azóta is ő tartja életben” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Ficzere Ferenc, a magyarországi Bosch csoport kommunikációs és jogi igazgatója.