Banki, ICT és FMCG tapasztalatokkal felvértezve érkezik a Microsoft Magyarország új marketingvezetője. Elődje, a cégtől március 5-én távozott Grósz Judit az RTL Klub digitális- és üzletfejlesztési igazgatójaként folytatja karrierjét.
Csanak Gabriella több mint 20 éves magyar és nemzetközi szakmai tapasztalattal rendelkezik, elsősorban üzlet- és termékfejlesztés, marketing kommunikáció, valamint értékesítési területeken. Az elmúlt években vezető beosztásban dolgozott banki, ICT és FMCG szektorban a Citibanknál, Raiffeisen Banknál, a T-Systemsnél és a Sara Lee Douwe Egbertsnél.
„A vállalatokat, sőt az egész társadalmat érintő digitális átalakulás, a jelen egyik legmeghatározóbb kihívása. Ennek a folyamatnak az egyik kulcs szereplője az ICT szektor. Egyik elsődleges feladatomnak épp azt tekintem az új pozícióban, hogy elősegítsem a jövő technológiáinak elterjedését a hazai piacon nem pusztán annak technikai, hanem humán aspektusát is szem előtt tartva” – fogalmazott Csanak Gabriella.
A Microsoft Magyarország olyan eszközöket és szolgáltatásokat nyújt a vállalatoknak, melyek elősegítik digitális transzformációjukat és termékeik sikeres piaci bevezetését. A digitalizáció nemcsak technológiai, hanem társadalmi és gazdasági paradigmaváltást is jelent, hiszen teljesen új közösségi platformok és gazdasági ökoszisztémák kialakulását segíti elő, de akár az emberi civilizáció néhány alapvetését is újraírhatja.