Új modellek a LADA-palettán

Hírek

Március végén debütált a LADA Vesta modellcsalád két új tagja a magyar piacon, a praktikus kialakítású, családi autó, a LADA Vesta Kombi és a minden igényt kielégítő, vagány szabadidő autó, a LADA Vesta SW Cross. Az április 6-7-én tartott országos nyílt hétvége eredményei azt bizonyítják, hogy hatalmas érdeklődés övezi az új Ladákat.

A tavalyi év márciusban hatalmas várakozás előzte meg a LADA új generációs modellje, aLADA Vesta bevezetését a magyar piacra. Az európai igényeket is teljes mértékben kielégítő, LADA Vesta nagyon kedvező fogadtatásra talált és mára az orosz márka lekeresettebb modelljévé vált hazánkban. Népszerűsége – a márka iránti nosztalgikus érzéseken túlmutatva -, inkább racionális megfontolásokon alapul: gazdag szériafelszereltségének, tágas utasterének és kiváló ár-érték arányának köszönhető. Ezek az alaptulajdonságok a Vesta most bemutatott két új kivitelére is jellemzőek. A LADA Vesta Kombi legalább ekkora sikerre számíthat praktikus családi és cégautóként, és a minden eddiginél divatosabb külsejű szabadidő autó, a LADA Vesta SW Cross, valószínűleg még ezt is túlszárnyalja. Az emelt hasmagasságú ötajtós crossover a LADA valaha gyártott legvagányabb típusa és egyúttal a márka új zászlóshajója – írják.

Az országos nyílt hétvége alatt közel 400 érdeklődő kereste fel a LADA szalonokat, több mint 150 tesztvezetésen próbálták ki az új modelljeinket és 16 autót értékesítettek a kollégák. A nyílt hétvégénk sikere azt bizonyítja, hogy töretlen az érdeklődés a LADA márka iránt. Nagy öröm számunkra, hogy az ügyfelek részéről a magasabb árfekvésű, LADA Vesta SW Cross és azon belül is a gazdagabb, Lux felszereltségű modellek iránt nagyobb érdeklődés. Az első ilyen modellre még az előtt megtörtént a szerződéskötés érdi márkakereskedésünkben, hogy az autó megérkezett volna a szalonba – idézi a közlemény Pataki Andrást, a LADA Hungary cégvezetőjét.

A LADA Hungary Kft. 2015 decemberében kezdte meg a LADA személyautók forgalmazását Magyarországon. Az akkor 9 tagot számláló országos márkakereskedői hálózat mára 23 tagúra bővült, és a LADA sikertörténete azóta is töretlenül íródik. Az elmúlt alig több mint két év alatt 2400 darab új LADA talált itthon gazdára, és immár 12 ezren látogattak el a LADA márkakereskedésekbe, hogy személyesen nézzék meg, próbálják ki a márka jelenlegi kínálatát. A tavalyi évben bevezetett Vesta Sedan 2018-ban már a LADA termékpalettájának a legnépszerűbb modelljévé vált. A Vesta 2018 márciusában bevezetett új változataival pedig még szélesebb vásárlóközönséghez jut majd el az orosz autómárka.

SOCIAL MEDIA