Új marketingvezető a Coca-Colánál

Karrier

Az új ügyvezető érkezésével párhuzamosan egy új marketingvezetői pozíciót is létrehoztak. Több szakember regionális vagy nemzetközi pozícióban folytatja pályafutását.

Az új vezető, Niklós László érkezésével párhuzamosan strukturális átalakítás is történt a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nél, összhangban az atlantai központ útmutatásaival. Ennek legjelentősebb lépése egy új, marketingvezetői pozíció létrehozása volt, amelyet Leszkay-Kovács Renáta tölt be június elsejétől. Az ő feladata – közvetlenül az új cégvezető alá rendelve – a Coca-Cola magyarországi portfóliójához tartozó márkák kampányainak tervezése és összehangolása. A frissen kinevezett marketingvezető a Szolnoki Külkereskedelmi Főiskola kereskedelmi és üzleti szakán végzett, majd további marketing tanulmányokat folytatott a Chartered Institute of Marketing keretei között. Karrierjét reklámügynökségnél kezdte, számos FMCG szektorba tartozó nagy céggel működött együtt. 13 éve csatlakozott a Coca-Colához, ahol 2003-tól már több országot átfogó, regionális pozíciókat töltött be, elsősorban marketingkommunikációs területeken. Legutóbb a globális csapat tagjaként dolgozott a 100 éves kontúrüveg nagyszabású, jubileumi, integrált marketingkampányán, illetve annak megvalósításán a 23 országot magában foglaló közép- és dél-európai régióban.

Magyar szakemberek előrelépése a Coca-Cola szervezeti hierarchiájában

Halász Katalin Stratégiai Marketing Kampányok Operatív Igazgatójaként folytatja munkáját a cég atlantai központjában, a nemzetközi csapat tagjaként. Az Élelmiszeripari Főiskolát követően a Purdue Universityn és a CEU-n szerzett nemzetközi MBA diplomát. Tizenöt éve dolgozik a Coca-Colánál, karrierjét a Fanta és Sprite márkák hazai menedzselésével kezdte. Személyében elsőként neveztek ki magyar szakembert a helyi marketingcsapat igazgatójává. Ezt követően regionális szinten foglalkozott a Burn energiaital új üzleti modelljének és márkastratégiájának kialakításával. Legutóbb a Coca-Cola termékcsaláddal kapcsolatos üzleti és marketing stratégiák, márkakampányok fejlesztését irányította 23 európai országban, többek között az elmúlt évek legsikeresebb nyári kampányait, amelyekben a palackokon keresztnevek, majd dalszövegek szerepeltek. A jelenleg futó „Kiss Happiness” kampány európai fejlesztése is az ő nevéhez fűződik. Mostantól hasonló jellegű globális kampányokon fog dolgozni Atlantában.

Az eddigi hazai csapatból többen is regionális poszton folytatják tovább a munkájukat a Coca-Colánál. Vass Ágnes, a NaturAqua eddigi márkamenedzsere ezentúl senior márkamenedzseri pozícióban a Fanta regionális központi márkacsapatát erősíti. Percze Róbert, a Nestea és Cappy termékek márkamenedzsere a prémium szénsavas termékek senior márkamenedzsereként dolgozik majd Svájcban. Szintén június elsejétől a cég márkákért felelős kommunikációs vezetője, Andok Ágnes eddigi hazai pozíciója helyett 23 ország márkakommunikációjának kialakításában vesz részt senior márkakommunikációs menedzseri kinevezéssel.

SOCIAL MEDIA