Új marketingigazgató a Citroënnél

Karrier

A szakember cégnél befutott, szerteágazó nemzetközi karrierje Magyarországon kezdődött.

A 41 éves Julien Montarnalt nevezték ki a Citroën marketing-, kommunikációs és sportigazgatójának. A szakember a párizsi HEC üzleti iskolában szerzett diplomát. Citroënes karrierje 1995-ben a cég magyar leányvállalatánál kezdődött, ahol a marketingárazás és -termékek osztályon dolgozott. Ezt követően számos pozíciót betöltött a cég Pénzügy, Termékek és Piacok, valamint a Nemzetközi osztályain. Három évet egy intenzív vezetői képzés keretében Japánban töltött, mellyel párhuzamosan a Minőségi és Vevőelégedettségi osztályon dolgozott. 200-ban a nemzetközi B2B értékesítés vezetője lett, majd 2011-ben a holland leányvállalat vezetőjévé nevezték ki.

Miután két évet a stratégia és vásárlói élmény terület vezetőjeként töltött, 2014. június 1-től a Citroën marketing-, kommunikációs és sportigazgatójává nevezték ki. Ebben a pozícióban Arnaud de Lamothe helyét veszi át, számára az európai piacon keresnek új feladatot.

SOCIAL MEDIA