Senior Art Directorként távozott és kreatívigazgatóként tért vissza a Human Telex Advertising & Event életébe Monori Bálint Gusztáv. Közben a McCann Budapest, majd a Cafe Communications csapatát erősítette, ahol Head of Art pozíciót töltött be.
Bálint a 13 éves pályafutása alatt többek között a Dreher, a Pilsner Urquell, a Herz, az OTP Bank, a Porsche, a Magyar Állami Operaház, a Whirlpool, a Coca-Cola, a MasterCard, az E.ON, a Walmark, a K&H Bank, az Egis, az Arany Ászok, a Kőbányai, a Vodafone, a Rossmann, a Telenor, a Danone, a MOL és a Borsodi márkákon is dolgozott.
Számos díjnyertes kampány kötődik a nevéhez, részt vett például a 2018-ban Golden Drum nyertes Audi – Audio Studio projektben, az azt megelőző évben pedig a Cannes Corporate Media & TV Awardson Internal Communication és Human Resources kategóriákban Arany Delfint nyert E.ON Safety F1rst: Sütő Zoltán története című film megalkotásában.
Nagy örömmel tértem vissza a Human Telex csapatába és hatalmas várakozással tekintek az elkövetkező időszakra. Az ügynökség nagy előnye az erős rendezvényes és promóciós láb, ugyanakkor ne feledjük el, hogy a Telex TVC kategóriában is több Arany Pengét és Arany Effie-t bezsebelt már. Ezt a kedvező hagyományt is szeretnénk erősíteni a jövőben az ATL munkák, valamint a digitális megközelítés megerősítésével” – emelte ki Monori Bálint.