Rendhagyó tenderen, hónapokon át tartó kiválasztási folyamat végén a Telenor az Artificial Groupban találta meg azt a friss gondolkodású, energikus ügynökséget, akikkel saját fejlesztésű, innovatív kampányokat tudnak megvalósítani.
A Telenor márka nem csak kommunikációját és szolgáltatásait szabja a 2018-as igényekre, hanem a helyi kampányok lebonyolítására kiírt tenderfolyamatát is új megközelítésben menedzselte. Közel negyedéves közös munka előzte meg a tenderbriefet az ügynökségekkel, amelynek során a Telenor marketingcsapata megismerhette az ügynökségek munkatársait, az elképzelt munkafolyamatokat és egy workshopon még azt is kipróbálhatták, melyik ügynökségi csapattal van meg leginkább az összhang.
A próbamunka eredményeként január elején a Telenor az Artificial Groupot bízta meg azzal, hogy lássa el a helyi fejlesztésű kampányainak kreatív ügynökségi feladatait. A két évre szóló megbízás elsősorban a különleges és egyedi kampányok lebonyolítására, az ATL-kommunikáció friss, innovatív ötletekkel való kiterjesztésére és lokalizálására vonatkozik.
A Telenor kampányainak többségében 2017 márciusa óta a bolgár DDB Sofia tölti be a TV-kampányokért felelős vezető ügynökség szerepét. Az új lokál ATL-ügynökség kiválasztásával együtt lezárul a Telenor és a Young & Rubicam nyolc éves együttműködése is, amelyhez több jelentős mérföldkő kötődik, mint például a Hipernet márka bevezetése.
„Számos izgalmas pillanatot, kampányt éltünk át együtt a Young & Rubicam csapatával. Nagyon köszönjük a sok éves támogatást és együttműködést, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben.” – mondta el Civin Péter, a Telenor márka- és marketingkommunikációs igazgatója.