A Soproni új reklámfilmjei a bennünk, magyarokban ott rejlő egyedi szuperképességeket mutatják be. A filmeket a márka és a fogyasztók közötti kötődés erősítésére egy új, innovatív platformra tervezte a Soproni lead ügynöksége, az ACG.
A Soproni kommunikációjával évek óta boncolgatják, hogy mi az, ami közös bennünk, magyarokban. Mik azok az egyedi, furcsa, de szerethető tulajdonságaink, amelyek közelebb hoznak minket egymáshoz. A márka 2020-as, új kreatív platformra tervezett filmjeiben a humor továbbra is alapelem, de minden más új: a márka azokat a ránk, magyarokra jellemző hétköznapi szuperképességeket keresi, amelyek miatt mindannyian különlegesek vagyunk.
„Nyolc éve alakítjuk az ACG-nél a Soproni kommunikációját, és mivel ilyen régóta élünk a márkával, izgalmas kihívás volt a márkamegújulásra új ötleteket megálmodni és az új platformot kidolgozni. Manapság, amikor a mozivászonról mindig a rettenthetetlen szuperhősök néznek ránk, arra gondoltunk, mutassuk meg, hogy mi magyarok is számtalan hétköznapi szuperképességgel rendelkezünk. Láttunk olyan buszsofőrt, aki a zsúfolt tömeg ellenére is képes megnevettetni az utasait, ismerünk olyat, aki sosem könnyezik, ha hagymát pucol, és van, aki a panelszomszéd ütvefúrója mellett is képes jól aludni. Hétköznapi szuperképességeink tesznek bennünket egyedivé és szerethetővé” – mondta el az új kreatív koncepció kialakítása kapcsán Nagy László, az ACG kreatívigazgatója.
„A Soproni márka szuperképessége az, hogy bár hagyományokra épül, mégis képes folyamatosan megújulni: legyen szó izgalmas sörinnovációról vagy a kommunikációnkban egy teljesen új csavarról” – kezdi Szabó Dalma, a Soproni Group brand managere. – „Azért szeretjük a szuperképességek sorozat alapötletet, mert lehetővé teszi, hogy hosszú távon építkezzünk ezen az innovatív platformon. Az új kisfilmekben bemutatott humoros szuperképességek nem lesznek ismeretlenek a fogyasztók előtt, ha pedig valaki nem tudná, mi az ő saját szuperképessége, akkor egy pohár Soproni mellett kérdezze meg a barátait erről: ők biztosan tudni fogják.”
Több tematikus film is készült a magyarok szuperképességeinek bemutatására, érdekesség, hogy a filmben fél kézzel gólt lövő csocsós srác a valóságban is országos csocsóbajnok. A Soproni filmek zenéjét a Carson Coma, egy fiatal magyar zenekar játszotta fel.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
Megbízó: HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
Marketingigazgató: Balogh Barbara
Group Brand Manager: Szabó Dalma
Junior Brand Manager: Szekeres Dóra, Balázsi Teréz
Ügynökségek:
Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.
Kreatívigazgató: Nagy László
Client Service Director: Calin Dániel
Stratéga: Farkas Erika, Molnár Eszter
Creative Group Head: Sallai Ervin
Copywriter: Kripner Gábor, Gergály Norbert
Senior Art Director: Tarján Péter, Nagy Gergely
Ügynökségi producer: Mihályfy Borbála
Account Director: Balogh Timi
Senior Account Manager: Herczeg Tímea
Gyártás:
Producer: Angyal Gergő, Szendei Petra
Rendező: Nyitrai Marci
Operatőr: Vecsernyés János
Utómunka: Melon FX
Vágó: Boda Péter
Zene: Carson Coma
PR ügynökség: Uniomedia
Médiaügynökség: Starcom
Media director: Horváth Réka
Senior Media Planner: Szakács Rozália