Új kommunikációs vezetőt nevezett ki a HOLD Alapkezelő

Karrier

Februárban csatlakozott az alapkezelő csapatához Siegler Bálint marketing és kommunikációs igazgatóként. Csonka Attila pedig a HOLDBLOG főszerkesztőjeként és pr-menedzsereként dolgozik tovább.

 

Siegler Bálint (a nyitóképen) marketing automatizációs szakember. Közgazdász diplomáját 2013-ban szerezte a Budapesti Corvinus Egyetemen, a Rajk Szakkollégium volt tagja. Korábban több ügyfél (Magyar Telekom, Ludwig Múzeum) és tanácsadó (Mito, Attention CRM Consulting) oldali pozíciót is betöltött.

„A HOLD-hoz történő csatlakozásommal kiemelt fókuszt helyezünk az új és innovatív befektetési szolgáltatások, például a HOLD Online vagyonkezelés piaci bevezetésére és felfuttatására. Feladatom lesz új akvizíciós stratégiák kidolgozása és implementálása marketing automatizációs eszközökkel, illetve a jövőre 30 éves cég márkaértékének tovább erősítése is.”

Másik fontos személyi változás a HOLD kommunikációs csapatában, hogy január óta Csonka Attila, a vállalat pr-menedzsere, a HOLDBLOG új főszerkesztője.

Csonka Attila

A szakember egy évvel ezelőtt csatlakozott kommunikációs munkatársként a HOLD-hoz, korábban a Világgazdaság újságírójaként dolgozott, illetve a pénzügyi szektorban és a pályázatkezelés világában is tapasztalatot gyűjtött. A Nemzeti Közszolgálati Egyetemen szerzett BA-diplomát 2019-ben, közgazdaságtudományi mestertanulmányait az idei évben fejezi be az egyetemen.

„Számomra nem csak egy PR-húzás, amikor arra hivatkozunk, hogy a HOLD egy szellemi műhely. A HOLD Alapkezelő valóban szellemi műhely: mindig érdemes odafigyelni arra, amikor befektetési és tőkepiaci szakembereink elmondják a meglátásaikat, legyen szó bármilyen gazdasági témáról a magyar inflációtól kezdve az olajpiac jövőjén át a mániarészvények veszélyeiig. Fontos feladatomnak tekintem, hogy az üzenetüket minél közérthetőbben, minél több gazdaság és pénzügyek iránt érdeklődő számára eljuttassuk – a saját csatornáinkon, a partnereinken és a sajtón keresztül, egy remek kommunikációs csapat segítségével és eszközeivel.”

 

SOCIAL MEDIA