Az Otto Group online divat- és életmód kiskereskedelmi vállalat által alapított LASCANA márka a régió három országában, köztük Magyarországon is elérhető.
A LASCANA a globális fürdőruha- és fehérnemű piac dinamikusan növekvő márkája. Világszerte 3 millió darab fürdőruhát, strandruhát, fehérneműt és hálóruhát vásárolnak LASCANA márkajelzéssel, így a jellegzetes lila színéről is ismert brand a legjelentősebb nemzetközi márkák kihívójává is vált.
Alapítója, a hamburgi székhelyű és az egész világban tevékenykedő Otto Group, éves árbevétele mintegy 12,6 milliárd euró volt a 2015-16-ös (2016. február 29-el záruló) üzleti évben (ez 4,3%-os növekedés az előző időszakhoz képest). Közép-Európában (Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon) a budapesti központú Otto Central Europe Kft. képviseli a márkát.
Multibrand koncepció, fókusz a régiós online értékesítésen
Míg Németországban és a világban online áruházai mellett márkaüzletek, illetve ún. shop-in-shops jelenlét támogatja a LASCANA értékesítését, addig Magyarországon és számos közép-európai országban, alapvetően az online szegmensben – nálunk kizárólag a LASCANA.hu webáruházban – lesz elérhető a márka. A saját LASCANA márka mellett további, világszerte ismert márkák, mint például a Buffalo, Calvin Klein, Adidas, Sunseeker, Jette, S.Oliver vagy a Marie Claire is megtalálhatóak az új LASCANA-Shopban.
Szenvedély, minőség, individualizmus, tökéletes illeszkedés, ezek a LASCANA márkaértékei. Tavaly a márka online áruháza a FOCUS magazintól a „Top Onlineshop“ (A „legjobb online áruház“) kitüntetést kapta, a Die Welttől pedig az „Ehrlicher Händler“ („Becsületes Kereskedő“) díját érdemelte ki.
A LASCANA topmodellek
A LASCANA évek óta ismert, szexi modellekkel dolgozik együtt. A közelmúltban Erin Heatherton, Irina Shayk és Sara Nuru voltak a márka nagykövetei, az idei szezonban pedig Kenya Kinski-Jones, a színésznő Nastassja Kinski és a zenei producer Quincy Jones lánya, valamint Kathrin Brömmel modell, közösségi média sztár és énekesnő közreműködésével kerül majd rivaldafénybe a LASCANA.
Hazai piacralépése során a LASCANA főképp online marketing és PR eszközöket, illetve direkt marketinget használ majd.