Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése. Az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása.
Békefi László, a vállalat korábbi trade marketing igazgatója tölti be a teljes hazai értékesítési és trade marketing szervezetért felelős kereskedelmi igazgatói pozíciót a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-nél. Csapatába tartozik az újonnan kinevezett értékesítési igazgató, Galántai György és a trade marketing igazgató, Bányi Kata. Az új igazgatók mind a vállalat gyakornoki programjában kezdték pályafutásukat és folyamatos tehetségfejlesztés nyomán jutottak el mostani pozíciójukba.
Békefi László korábban a cég értékesítési, kiemelt vevők és marketing osztályain töltött be vezető pozíciókat és ért el kiemelkedő eredményeket a többi közt a prémium szénsavas üdítőitalok és a kis kiszerelésű termékek értékesítésében.
Galántai György
Az új értékesítési igazgató, Galántai György a kiemelt vevők, a telemarketing és az értékesítési csapatokban bizonyított korábban. Galántai György a Coca-Cola Testébresztő Program futónagyköveteként az aktív, kiegyensúlyozott életmód magyarországi népszerűsítésében is szerepet vállal.
Bányi Kata
Az új trade-marketing igazgató, Bányi Kata mostani megbízatása előtt kiemelt vevők vezetőként, valamint a NaturAqua Emotion és a Monster márkamenedzsereként tevékenykedett, továbbá meghatározó szerepet játszott a vállalat új termékportfólió stratégiájának megalkotásában.
A frissen kinevezett vezetők egyik első feladata a cég két évtizede piacon lévő szénsavas üdítőital kínálatának (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley) megújítása volt. Ennek eredményei az átalakult vásárlói szokásokhoz igazodó új, 1,25, 1,75 és 2,25 literes kiszerelések.