Új, a marketing és kreatív szakmát támogató tanfolyamokat indít a MOME Open

Hírek

A kurzusokat a kreatívipar elismert szakemberei vezetik. A képzések során a résztvevők interaktív workshopokon, előadásokon és gyakorlati projektekben vehetnek részt és személyre szabott útmutatást és visszajelzést kapnak gyakorló szakemberektől és a MOME oktatóitól.

 

“Tapasztaljuk, hogy egyre több reklámügynökség küldi el munkatársait képzéseinkre és az ügyféloldalon is komoly igény merült fel azzal kapcsolatban, hogy a modern marketing és marketingkommunikációs tudást el tudják sajátítani tanfolyami kereteken belül. Idén, mások mellett, olyan szakemberek csatlakoztak hozzánk terveink megvalósítását segítendő, mint Jedlicska Márton, a Publicis Group Hungary társ-kreatívigazgatója és korábbi Wavemakeres kollégái, Faragó Tamás, a Laboratory kreatívigazgatója, Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója, valamint Szabó Zoltán, a HVG digitális portfolió- és marketingigazgatója” – mondta Gosztonyi Csaba, a MOME Open vezetője.

A MOME Open portfóliója eddig is tartalmazott kreativitást fejlesztő tanfolyamokat, ilyen a Design Thinking képzés, ahol egy kreatív folyamat lépéseinek és a tervezés eszközeinek megtanulására egy konkrét projekt megvalósításán keresztül nyílik lehetőségük a résztvevőknek, a Service Design alapozó tanfolyamon olyan alapvető service design módszereket és eszközöket tanulhatnak meg, amik alkalmasak arra, hogy különböző munkafolyamatokat hatékonyabbá, termékeket vagy szolgáltatásokat érthetőbbé, a felhasználói élményt pedig kellemesebbé tegyék, bármilyen területen is dolgozzanak.

A Co-create Design Thinking facilitátor tanfolyamon pedig megtanulhatják, hogyan tudják ezeket eredményesen alkalmazni saját projektjeikben, másokat is bevonva a közös gondolkodásba és a legtöbbet kihozni a csapatukból.

Újabb, a kreatívipar számára érdekes, vagy az abba belépni szándékozók számára fejlesztett tanfolyamok: a Koncepcióalkotás, itt a hallgatók megtanulhatják kreatív ötleteiket koncepcióként úgy megfogalmazni és prezentálni, hogy azok a lehető legnagyobb eséllyel válhassanak valóra. A Brandmarketing tanfolyamon elsajátítható, hogyan lehet sikeres a márka, vagy az a brand, amin nap mint nap dolgoznak a hallgatók, megismerhetik, hogy milyen stratégia húzódik meg egy két mondatos szlogen mögött, illetve megtervezhetik egy képzeletbeli brand alapjait, így gyakorlatban is láthatják, hogyan működik a brandépítés egy kisvállalkozás és egy nagyvállalat esetében. Az Én-márka-fejlesztés képzésen olyan módszereket és eszközöket sajátíthatnak el, amelyek használatával képesek lesznek arra, hogy személyüket, vállalkozásukat, terméküket vagy szolgáltatásukat márkává változtassák, ezzel pedig megsokszorozzák annak értékét. A Prezentáció design tanfolyamon, amelyet Végi Réka, a Graphisoftnál főállású prezentáció dizájner vezet,  megtanulhatnak mindent ahhoz, hogy hatásos prezentációkat tudjanak készíteni a munkahelyükön, a következő állásinterjúra, befektetői körre, webinárra vagy konferenciára.

 

Fotó: MOME Open

 

SOCIAL MEDIA