Az újonnan létrehozott szervezeti egységet Várkonyi Loránd irányítja.
Az új márka indulásával párhuzamosan hozta létre a Yettel a Várkonyi Loránd vezetésével induló ügyfélelégedettségi igazgatóságát (Customer Experience Department). A mobiltársaság célja, hogy az új igazgatóság aktív és cégen belül kiterjedt részvételének eredményeként magasabb szintre emelje az ügyfelek elégedettségét, ami az új márka egyik kiemelt céljaként az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt kap a szolgáltatónál.
Várkonyi Loránd nyolc évvel ezelőtt projektmenedzserként csatlakozott a vállalathoz, ahol különböző üzleti, műszaki és transzformációs programokban töltött be vezető szerepet. Többek között részt vett hálózatmegosztási együttműködés koordinálásában más szolgáltatókkal, valamint programmenedzserként felelt a vállalat GDPR megfeleléséért. 2018-tól egészen mostanáig a digitális területen töltött be vezető pozíciót, aktív szerepet vállalva a webshop és más, digitális ügyfél-érintkezési pontok megújításában, új műszaki képességek bevezetésében. 2019 nyarától a közép-kelet európai operációk digitális működésének és jövőbeni fejlesztési irányainak összehangolását vezette regionális szinten. Várkonyi Loránd a telekommunikációs szektort megelőzően az energetika iparágban dolgozott, ahol üzleti és informatikai tanácsadóként multinacionális cégek rendszerbevezetéseit és folyamatfejlesztéseit támogatta.
A Várkonyi vezetésével alapított igazgatóság a cég kereskedelmi divíziójához tartozik, fő célja, hogy elősegítse a már elérhető, ügyfelek által kedvelt megoldások szélesebb körű felhasználását, beazonosítsa a cég termékein, szolgáltatásain és ügyfél-érintkezési pontjain az ügyfelek kényelme érdekében fejleszthető elemeket, és új képességek bevezetésével növelje az ügyfélelégedettséget.
Fotó: Marten Bjork/unsaplsh.com