Tudjuk, mi a pálya – világszínvonalú sportfogadási oldallal és rendhagyó kampánnyal erősít a nemzeti lottótársaság

Hírek Kiemelt

Elindult az új tippmixpro.hu, a Szerencsejáték Zrt. vadonatúj sportfogadási oldala, amelyen az új funkciók mellett közel tízszer több fogadási esemény várja a fogadókat. Az oldal különlegessége – amellett, hogy megérkezett a fogadáskészítő és az azonnali kifizetés funkció – hazánkban legálisan csak itt lehet tétet rakni a magyar látványcsapatsportok eseményeire. A megújulást egy hónapos, 360 fokos kampány kíséri, melynek fókuszába az új funkciókon túl a fogadók felkészültsége került.

 

A megújulás során a Szerencsejáték Zrt. modernizálta és hatékonyabbá tette a fogadási folyamatokat, ezzel is növelve az ügyfélélményt. Az egyik ilyen új funkció a játékosok számára rendkívül népszerű cash out, vagyis az azonnali kifizetés lehetősége, ami pörgős, dinamikus játékélményt biztosít, de mostantól elérhetővé vált a fogadáskészítő szolgáltatás is, amelynek segítségével a játékosok akár egyetlen mérkőzésre is tudnak kötésben fogadni, ehhez pedig mérkőzésenként többszáz fogadási piacot kínál a tippmixpro.hu. Éves szinten várhatóan az egymilliót is meghaladó eseményre biztosít fogadási ajánlatot a Szerencsejáték Zrt. az új tippmixpro.hu oldalon, és egyúttal Magyarországon az egyetlen legális fogadási lehetőséget nyújtja a magyar szervezésű, kiemelt látvány-csapatsportágak eseményeire.

Általános információk a kampányról

 

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken

A kampány november 1-től november 30-ig látható és hallható tévében, rádióban, köztereken, a nyomtatott sajtóban, online felületeken, és PR aktivitások is tartoznak hozzá.

 

Kampánycél

A legfőbb cél, hogy a meglévő és leendő játékosok megismerjék a mostantól elérhető, népszerű új funkciókat, és megmutassuk számukra, hogy megújulásnak köszönhetően még nagyobb élménnyé vált az online sportfogadás.

 

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Tudjuk, mi a pálya.

 

Kreatív koncepció

A koncepciónkban – az új funkciók bemutatása mellett – a játékosra helyezik a fókuszt, kiemelik őket, mint szakmai zseniket, és bemutatják a tudásukat. Ők azok, akik pontosan tudják, mi a pálya. A kampány jelmondata egyben a márkáról is üzenet, hiszen tudja, mi kell a fogadóknak, ezért olyan új funkciókkal gazdagítja a szolgáltatásait, amelyek még izgalmasabbá teszik a sportfogadást. Az üzenetek képi és szöveges megfogalmazásakor a kampány nem riadt vissza az üzenetek akár abszurd helyzetbe való csomagolásától sem.

 

Érdekesség, behind the scenes

Az egyik legnagyobb kihívást a filmekben szereplő focicsapatok és teniszezők nevének megalkotása jelentette. Sok-sok név született sok-sok körben, mivel rengeteg elvárásnak kell megfelelni. A filmekben feltűnő nevek bár valóságosnak tűnnek, igazából mindegyik a képzelet szüleménye. A reklámfilmekben megjelenő arénák és az azokban szurkoló közönség jelentős utómunka hatására nyerték el végleges formájukat.

 

A reklámok:

 Azonnali kifizetés (cash out):

 

Fogadáskészítő (bet builder):

 

Werkfilm:

ALKOTÓK LISTÁJA

 

Megbízó: Szerencsejáték Zrt.

Kereskedelmi igazgató: Bánhegyi Zsófia

Márka- és kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn

Márka- és kampánymenedzsment csoportvezető: Szabados Gábor

Médiamenedzsment csoportvezető: Czinkota Ádám László

Sportmarketing osztályvezető: Éless Dénes Benedek

Kommunikációs vezető: Selmeczi Dóra

Vállalati kommunikációs főosztályvezető: Panulin Ildikó

Külső- és belső kommunikációs osztályvezető: Paparó Tamás

Kommunikációs szakértő: Mihalek Andrea

 

Reklámügynökség: Lounge Design Kft.

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv

Senior Art Director: Hárságyi Péter

Junior Art Director: Tóth Balázs

Senior szövegíró: Sárközi Richárd, Grósz Ádám,

Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel

Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Kővágó Zsófia

Ügyfélkapcsolati menedzser: Kárpáti Anna

Médiaügynökség: NewLandMedia

Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina

Média csoportvezető: Dimethné Csornai Bernadett

Senior médiatervező: Cseke Judit

Junior médiatervező: Veres Dorina

Kampánymenedzser: Gózon Szilvia

 

Produkciós cég: 235

Head of Production: Dreissiger László

Producer: Kozma Liza

Gyártásvezető: Babócsai Borka

Rendező: The Soup – Nagy Bálint, Lőrincz Nándor

Operatőr: Nagy Bálint

Berendezés: Prop Club

Smink: Kovács Viktória

Stylist: Bognár Hajnalka

Werkvideó: Holecz Balázs, Látos Márk

Post production: GYÁR

 

SOCIAL MEDIA