Új platformmal vágott neki őszi kampányának a Flip telekommunikációs márka. Középpontjában egy új kifejezés, a „flipesség” áll, ami tudatos hozzáállást jelent.
„A flipesség azt jelenti, hogy ha tudod, mi a jó döntés, akkor azt meg is hozod” – hirdeti a Flip új márkaplatformjának első reklámfilmje. A platform olyan pillanatokat mutat be, amikor emberek okos és tudatos, azaz flipes döntéseket hoznak. A márka ezzel aktivizálni, egyben reagálni szeretne a telekommunikációs piacon gyakori alacsony váltási hajlandóságra.
![]()
„Azt tapasztaljuk, hogy sok esetben egy nyilvánvalóan jobb ajánlatnál sem akarnak váltani az emberek. Hogy miért? Több oka is van, néha csak azt hiszik, hogy bonyolult az ügyintézés. Vagy tartanak a fúrási munkálatoktól, vagy egyszerűen csak bizalmatlanok. Pedig nincs okuk rá. Az új márkaplatformunk hívószava ezért egy hozzáállást jelöl. A flipességgel azokat jellemezzük, akik tudatos fogyasztói döntéseket hoznak, akik az élet minden területén figyelnek az ésszerűségre, nem szeretnek pazarolni, feleslegesen költeni. Így a Flip is pont jó termék számukra” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője az új platformról.
![]()
A kampány kreatív megjelenésben kettéválik a márka- és az ajánlati kommunikáció. Így az online hirdetett film, valamint az OOH eszközök felelnek a flipesség tematizálásáért, az ügyfeleket a közvetlen környezetükben megszólító kommunikációs eszközök (szórólap, liftreklám, lépcsőházi plakát, bolti és jármű reklámok) pedig különböző döntéshelyzetekre reflektálnak.
![]()
„Ezek az úgynevezett feleletválasztós layoutok döntéshelyzeteket villantanak fel, megmutatunk egy jó és egy rossz döntést. Ez egy nagyon flipes, közvetlen, őszinte és sallangmentes megoldás, olyan szituációkkal, amelyeknél nyilvánvaló a jó választás, de amik ettől függetlenül az életben sok esetben mégsem így történnek. Üzenetünk lényege itt is az, hogy a tudatos döntések viszik előre az embert. És ilyen tudatos, jó döntés a Flipre váltás is” – fejtette ki Endersz Frigyes.
A film megnézhető a Flip YouTube-csatornáján.
