Tudatos internethasználatra inspirál a Magyar Telekom új kampánya

Hírek Kiemelt

Legyél tettrekész, használd ki a digitalizációban rejlő lehetőségeket és adj értelmet a korlátlan internetnek azzal, hogy tudatosan használod a Tettek Hálózatát! Augusztus 10-én reklámfilmmel, majd outdoor kihelyezésekkel indult a Magyar Telekom tudatos internethasználatra inspiráló kampánya, amely több eszköz segítségével, több platformon dolgoz fel olyan, az internet használatával kapcsolatos jelenségeket, mint a like- és kontentfüggőség, az álhírek és a cyberbullying. A problémák felvetése júliusban debütált online chatvideók formájában, megágyazva a kampány főbb elemeinek.

 

Mi értelme a korlátlanságnak, ha nem tudod használni?

A kampány üzenete szerint a Magyar Telekom azért fejleszti folyamatosan a Tettek Hálózatát, és biztosít megbízható, minőségi internetet, hogy az emberek értelmet adhassanak a korlátlanságnak. A kampány az internet még nem tudatos használatát négy fő téma bemutatásával járja körbe, azzal a céllal, hogy elgondolkodtasson, véleményformálásra ösztönözzön:

  • kontentfüggőség – üzenet: haszontalan tartalom helyett valami hasznosat fogadjunk be;
  • like-függőség – üzenet: like helyett személyesen is figyeljünk oda a másikra;
  • cyberbullying – üzenet: mások bántása helyett mások megértésére, segítésére törekedjünk;
  • álhírek – üzenet: azonnali megosztás helyett kérdőjelezzük meg a hírt, ellenőrizzük a forrást

Az Adj értelmet a korlátlanságnak! címet viselő filmet követően a kampány témáit a Magyar Telekom egy Youtube-galériába ágyazott „Hova tovább?” típusú játékban tervezi kiterjeszteni. A virtuális galériában a reklámfilmben is megjelenő négy témát feldolgozó installációnál állítja választás elé a látogatókat, vagyis ők dönthetik el, hogyan haladjon tovább a történet – egyes választások esetén a felhasználók új tartalmakat, a film kibővített változatát láthatják, illetve az adott témánál történő döntéseiktől függően edukációs tartalmakat is elérhetnek.

„A Magyar Telekomot piacvezető telekommunikációs vállalatként foglalkoztatja, hogy a hálózat használatának köszönhetően előrébb jutsz-e az életedben, vagy sem. Saját hasznodra fordítod-e a digitalizációt, megvan-e az eszköztárad hozzá, hogy a legtöbbet hozd ki belőle?” – mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója, majd hozzátette: „Mi nem tudjuk, hogy az emberekben milyen ambíciók lakoznak, hogy a tettrekészség hogyan nyilvánul meg az életükben. Azt ők döntik el abban a pillanatban, amikor végre ők használják a technológiát és nem fordítva. A korlátlanság ugyanis semmit sem ér, ha nem vagyunk képesek tudatosan használni. A kampányunkkal ezért arra buzdítunk mindenkit, hogy használja ki és használja jól az internet adta lehetőségeket, és adjon értelmet a korlátlanságnak.”

A szembesítés mellett a négy téma mindegyike edukál, illetve motivál a tudatos internethasználatra, azaz az „értelmes korlátlanságra”, amelyhez az alapot a Tettek Hálózata biztosítja.

A kampány különböző felületeiről a www.telekom.hu/tettekhalozata weboldalára irányítják az embereket, ahol a négy témával kapcsolatban szakértők osztanak meg hasznos ismereteket és adnak tanácsokat.

 Adj értelmet a korlátlanságnak! reklámfilm:

Adj értelmet a korlátlanságnak! werk-film:

 

ALKOTÓK

Megbízó: Magyar Telekom

Márkakommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila

Marketingkommunikációs vezető: Kovács András Péter

Kampány lead: Cseh Tamás

Média senior szakértő: Kovács Kriszta

PR/social média: Ivády Gábor, Katus Krisztina, Farkas Adél

 

Reklámügynökség: Lounge Design

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Kreatív producer: Milián Ágnes

Art director: Ungor Tamás, Magda Péter

Creative Group Head: Arányi Boglárka, Ungor Tamás

Client service director: Sperczel Dániel

Account manager: Márkus Kata

 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Business Unit Director: Arany Tünde

Strategic Client Lead: Ócsai Zsuzsanna

Senior Strategic Planner: Buzás Mária

Media Planner: Siska Szilvia

Tactical Planner: Bácsalmásy Dalma

 

Produkció:

Produkciós cég: Focusfox

Producer: Vass Csaba

Rendező: Kiss Rudolf Péter

Operatőr: Garas Dániel

Gyártásvezető: Závodszky Tamás

 

Utómunka:

Vágó: Lehel Olivér

Colorist: Barta Szabolcs

VFX: Sziklai Attila

 

Zene: Jai Paul – He

SOCIAL MEDIA