Sorozatban harmadik éve a Lidl Magyarországot választották meg Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének, köszönhetően friss, széles, minőségi kínálatának. A vállalat emellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett második kerületi, Csalogány utcai áruházával.
A Store Insider szaklap idén nyolcadik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A győzteseket egy ünnepélyes díjátadó keretében hirdették ki, amelyen kiderült, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat harmadik éve büszkélkedhet Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címmel.
„Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy sorozatban harmadik alkalommal elnyertük Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címet. Különösen azért fontos visszajelzés ez számunkra, mert a zöldség-gyümölcs kategória kiemelt szerepet tölt be vállalatunk életében. Szigorú beszerzési elvek mentén dolgozunk és a mindennapi beszállítások során kiemelten figyelünk arra is, hogy termékeink frissek maradjanak, és megfelelően, esztétikusan legyenek kihelyezve, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat kínálhassuk. A széles választékban pedig mindenki megtalálhatja kedvencét, ugyanis hetente legalább 150-féle friss zöldség és gyümölcs kerül az áruházak polcaira.” – mondta el Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.
A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl 2. kerületi, Csalogány utcai áruháza lett Az Év Boltja. A 2021 tavaszán megnyitott, 1360 m2-es eladótérrel rendelkező, 7 kasszával ellátott modern üzlettel az elhelyezkedése révén a Lidl korszerű, helyi ellátást biztosít vásárlói számára. Az eladótér egyik gyöngyszeme a 60 m2-es zöldség- és gyümölcspult.
„Csalogány utcai áruházunk kategóriagyőzelme azt jelenti számunkra, hogy beérett munkánk gyümölcse, hiszen minden nap azért dolgozunk, hogy vásárlóink minden igényét kiszolgálhassuk, legyen szó a széles, minőségi, jó ár-érték arányú termékkínálatról vagy a vásárlói élmény megteremtéséről” – tette hozzá Tőzsér Judit.
Az Év Boltja versennyel a szervezők célja, azon túl hogy megtalálják a legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbb kereskedelmi egységekre figyelembe véve többek között a vásárlóbarátságot, az árukínálatot, a fenntarthatóságot, a szolgáltatások színvonalát, és az üzlet belső kialakítását.