Nem túlzás kijelenteni, hogy teljesen átrajzolhatja szegmense értékesítéseit a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla SUV változata, az idén ősszel Magyarországra is megérkező vadonatúj Corolla Cross. A slágermodell C-HR szegmensébe érkező új Toyota crossover egy másik ügyfélkört szólít meg ugyanabban a kategóriában, hasonlóan a Highlander – Land Cruiser pároshoz, amely mára hazánkban is abszolút letarolta a szegmensét. A hozzánk ősszel érkező leendő globális sikermodell értékesítése Amerikában most kezdődik, ahonnan a napokban jött a hír arról, hogy amerikai versenytársa 90 éves hegemóniáját megtörve a Toyota 2021-ben megszerezte a piacvezető pozíciót. Ennek megtartásában komoly szerep hárulhat a Corolla család legújabb, sokoldalú tagjaként a vadonatúja Corolla Crossra, amely a vidám hangulatú ’Éppen tökéletes’ kampánnyal kezdi meg az új évet, ami kihangsúlyozza a kompakt SUV képességeit és szolgáltatásait, amelyek tökéletes megoldást biztosítanak az élet kihívásaihoz.
„Izgatottak vagyunk a vadonatúj Corolla Cross amerikai premierje és az ’Éppen tökéletes’ kampány kapcsán, amely mindennapi pillanatok megünneplésére buzdít, legyen az apróbb vagy nagyobb öröm.” – avat be Lisa Materazzo, a Toyota észak-amerikai alelnöke és marketing vezetője. „A Corolla Cross mindenre képes, amit vezetője szeretne – egy emelt és továbbgondolt kompakt SUV modell, amely minden életstílushoz tökéletesen igazodik.”
A teljes mértékben integrált Corolla Cross bevezető kampány a Toyota többször bizonyított Total Toyota (T2) marketing modelljére alapul, amely teljes mértékben figyelembe veszi a teljes amerikai célközönség transzkulturális vonatkozásait. A Toyota kampányok egyetlen stratégia, kreatív ötlet és médiaterv alapján átfogó marketing megközelítéssel indulnak a multikulturális szempontokat is figyelembe vevő teljes piaci modellel. A T2 ügynökségi csapat magában foglalja a Saatchi & Saatchi, a Burrell Communications, a Conill Advertising és az Intertrend ügynökségeket, a ZenithMedia pedig a televíziós és a kültéri megjelenésekért felel. A kampány egységes stílusban nyit a közönség felé az összes T2 ügynökségi klipben, amelyek az alábbiak.
A Saatchi & Saatchi által készített, Max Malkin által rendezett „Perfect Getaway” klip egy hétvégi kirándulásra készülő baráti társaságot állít a középpontjába. Örülnek az elvonuló esőnek, mert így bepakolhatnak a Corolla Crossukba. Ahogy elhagyják a várost, az összes közlekedési lámpa zöldre vált, a napjuk pedig tökéletesen alakul a kiruccanáshoz.
A Burrell Communications által készített „Find Your Groove” Daniel Azancot rendezésében Aubrey Fisher táncjelenségét állítja a középpontba, akik a Corolla Cross segítségével készülnek neki a baráti kirándulásnak, szemléltetve az elektromosan működő csomagtérajtót, a tágas csomagtartót és az ötüléses belső teret.
Az Intertrend rögtön két klippel is jelentkezik. A „Showtime” és a „Picture Perfect” a vadonatúj Corolla Cross opcionális összkerékhajtását és kifinomult stílusát helyezi a középpontba. A „Showtime” esetében egy férfi felveszi az unokatestvérét a repülőtéren, aki életében először jár Amerikában. Hogy lenyűgözze, a vezető elviszi őket az Északi Fények páratlan látványához, amely legalább annyira egyedi, mint a Corolla Cross. A „Picture Perfect” esetében egy tartalomkészítő pár igyekszik lenyűgözni követőit a Corolla Cross segítségével. A pár és a kutyái, valamint a Corolla Cross tökéletes szinkronban van minden bevágásnál, miközben a zene ütemét is lekövetik. A reklámklipeket Brent Bonacorso rendezte.
A Showtime filmje:
A Conill Advertising által kidolgozott és Max Malkin által rendezett „Skate Instructor” főszerepét Paul Rodriguez Jr professzionális gördeszkás kapta. A klip megmutatja, hogy a Corolla Cross csomagtere éppen tökéletes méretű ahhoz, hogy minden beférjen, miközben a jármű látványos képsorai felkeltik a figyelmet, az utcán végigguruló gördeszkával együtt.
Kampány
A Corolla Cross kampány teljesen integráltan szerepel majd a televízióban, a digitális csatornákon, a közösségi médiában, a kísérleti helyeken, audióban és köztereken. Kiemelt szerepet kap az NBA, az NFL és a NASCAR esetében, illetve szerepel majd a Univision, a Telemundo, az OWN, a Discovery en Español, a WillowTV, a BET és sok más csatorna műsorában. A digitális tartalmi partnerek között ott lesz a Peacock, a Vevo, a YouTube, a Hulu és a Hulu Latino, a Disney, a Tastemade Español és sok más. A partnerek között megtalálható az Apartment Therapy, a Buzzfeed, az Amazon és a Spotify is. Közösségi csatornák: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter, Pinterest, Twitch, Imgur és Reddit. Mindez magában foglal egy különleges TikTok együttműködést is, amelynek bejelentésére még várni kell.
A vadonatúj Toyota Corolla Cross
A Corolla név már több mint 50 éve egyet jelent a megbízhatósággal, a hatékonysággal, a biztonsággal és az értékkel – a Toyota pedig az idő múlásával egyre jobbá tette a sorozatot. A kimagasló népszerűségnek örvendő Corolla szedánra alapuló vadonatúj, 2022-es Toyota Corolla Cross egy merész kompakt crossover, amely új igényeket teremt. Az modell sokoldalú kialakítással, tágas belső térrel, modern megjelenéssel, erőteljes hajtáslánccal és kimagasló minőséggel érkezik Magyarországra is idén ősszel.