Tovább pörögnek az online vásárlások

Hírek

Hat milliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet a Rossmann webshopja. Éves szinten 12%-kal több terméket adtak el online és egy év alatt több mint 30%-ot fejlődtek.

 

2022-ben az előző évhez képest 12%-kal több terméket adtunk el online, ami jól mutatja az utóbbi évek vásárlási szokásainak átalakulását: egyre többen használják ki az internetes rendelés adta lehetőségeket és láthatóan nagy igény van az Online Drogéria szolgáltatásaira. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a rendelési folyamatot, megújult mobilapplikációnk esetében is törekedtünk a felhasználóbarát funkciók fejlesztésére, most pedig bővítettük a házhoz szállítási opciók körét is” – emelte ki Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshop vezetője.

Az online vásárlók jelentős része még mindig Budapestről és az agglomerációból kerül ki, de a vidéki rendelések száma is folyamatosan növekszik.

 

Még kényelmesebb az online vásárlás

A webshopon és a mobilapplikáción keresztül leadott rendelések esetében a vásárlók személyesen a Rossmann üzletekben is átvehetik a termékeket vagy különböző házhoz-szállítási szolgáltatások közül választhatnak. Amellett, hogy drogérialánc öt órán belüli saját autós kiszállítási módja is rendkívüli ütemben fejlődik, legutóbb a GLS futárszolgálattal is tovább bővült a szállítási lehetőségek köre.

Fürjes Ádám hozzátette: „A Rossmann számára mindig is kiemelten fontos volt, hogy a fogyasztói igényeknek a lehető legjobban meg tudjunk felelni, ezért a szállítási módok bővítéséről is megkérdeztük a vásárlóinkat. Az erre vonatkozó kutatás több mint 1700 kitöltőjének 80,8%-a nyilatkozta azt, hogy a már meglévő partnerek mellett leginkább a GLS-t látná még szívesen a Rossmannál, mi pedig erre a vásárlói igényre reagálva vezettük be a korábbiak mellé az új házhoz-szállítási opciót”.

„Hálásak vagyunk a vásárlók bizalmáért. Ez a visszajelzés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, hiszen a GLS-nél mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva fejlesztettük szolgáltatásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy hozzájárulhatunk a Rossmann további növekedéséhez. Országos lefedettségű hálózatunkban naponta több mint 2000 olyan futár kollégánk járja az utakat, akiknek a címzettek elégedettsége a legfontosabb, így a Rossmann vásárlóit is biztosíthatjuk arról, hogy megrendelésükkel a csomag felvételét követő munkanapon keresni fogjuk őket” – mondta Havasi Gábor, a GLS Hungary értékesítési vezetője.

 

SOCIAL MEDIA