Till Hohmann lett a Geometry európai, közel-keleti és afrikai üzletágának kreatívigazgatója

Karrier Kiemelt

A WPP hálózathoz tartozó kreatív ügynökségként működő Geometry bejelentette Till Hohmann (a képen balra) kinevezését, aki a szervezet európai, közel-keleti és afrikai üzletágainak kreatívigazgatója lett. Hohmann Howard Smiedt-et váltja azonnali hatállyal az igazgatói székben, aki bizottsági tagként a továbbiakban is együttműködik a Geometry kreatív divíziójának és szolgáltatásainak fejlesztésében.

„A piacon tapasztalható változás sebessége, legyen szó offline, digitális, vagy ezek kombinációjából keletkezett csatornákról, arra ösztönzi a marketingszakembereket, hogy folyamatosan újragondolják a piaci stratégiájukat. A különböző csatornák közötti határvonal elmosódása minden, a fogyasztók hétköznapjait is érintő kereskedelmi területen előtérbe helyezte a stratégiai és kreatív gondolkodás fúzióját. Till Hohmann díjnyertes kreatívigazgató, éleslátású stratégiai tervező és ambiciózus üzleti vezető, évtizedes tapasztalattal a szervezeti átalakítások lebonyolításában” – nyilatkozta a kinevezésről Claus Adams, a Geometry EMEA vezérigazgatója.

Hohmann a Serviceplan német független ügynökségi csoporttól érkezik a szervezethez, ahol ügyvezető kreatívigazgatóként olyan márkák számára készített integrált globális kampányokat, mint a BMW, a MINI, a B/S/H, a WMF vagy a KraussMaffei. A szakember a szervezeti átalakulás különböző szakaszaiban szerzett vezetői tapasztalatai alapján úgy véli, hogy a kulturális szempontból jelentős, innovatív és sikeres csapatok, márkák, illetve kampányok a radikális integráció legfontosabb mozgatórugói.

„Most, hogy a legtöbb ágazat jelentős változásokon megy keresztül, a vállalatok, a márkák és a munkatársak növekedésében a legnagyobb kreatív potenciált a kereskedelmi szektor jelenti. Till szakmai tudása jelentős segítség lesz az erre építő, sikeres kampányok megalkotásában és ügyfeleink növekedésében” – tette hozzá Beth Ann Kaminkow, a Geometry globális vezérigazgatója.

Több mint húszéves nemzetközi karrierje során Hohmann részt vett analóg ügynökségek csúcstechnológiájú szervezetekké való átalakításában, hozzájárult ahhoz, hogy kreatív koncepciók eredményeként vállalati bevételek duplázódjanak meg, valamint segédkezett számos globális márka európai, közel-keleti és ázsiai újjáépítésében, kreatív szemléletű üzleti egységek létrehozásában. Till és nemzetközi csapatának munkáját számos kategóriában és csatornán immár több mint 450 különböző alkalommal ismerték el, ideértve a Cannes Lions arany, az Euro Effies, az Eurobest és a Spikes Asia díjakat is.

„Örömmel tölt el, hogy csatlakozhatok ehhez a nemzetközi, innovatív és úttörő ügynökséghez. A Geometry sokszínű szakértői csapattal és sehol máshol nem elérhető eszközkészlettel rendelkezik az innovatív ötletek és értékes tapasztalatok felhasználása terén. Kiváló érzékkel találják meg azt a »csodafegyvert«, ami biztosítja az ügyfelek számára a növekedést. Nagyon várom a közös kreatív munkát” – mondta el Till Hohmann, a Geometry EMEA új kreatívigazgatója.

SOCIAL MEDIA