Az ügynökség nyerte az AutoWallis Csoportba tartozó Wallis Automotive Europe (WAE) által kiírt kommunikációs tendert, így 2023-tól az ügynökség felel a Jaguar, a Land Rover, az Opel, a Renault, a Dacia, az Alpine, az ISUZU és a SsangYong autómárkák teljeskörű hazai kommunikációjáért.
A többfordulós – stratégiai és kreatív tervezési, illetve kereskedelmi ajánlatból is álló – meghívásos tender 2022 nyarán indult és a komplex tenderfeladatok kiértékelése egészen november végéig tartott. A tender nyertesének feladatai közé tartozik többek között a teljes autós márkaportfólióra vonatkozó kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és -vásárlás, a social media kommunikáció, továbbá digitális fejlesztési, pr- és rendezvényszervezési feladatokat is ellát az ügynökség.
„Olyan ügynökséget kerestünk erre a komplex feladatra, amelyre nyugodt szívvel bízhatjuk egy ekkora, több szegmenst lefedő portfólió teljeskörű kommunikációs menedzsmentjét, ezért részesítettük előnyben a full service szemléletet és az integrált gondolkodásmódot” – értékelte az eredményt Andrew Prest, a WAE ügyvezetője, aki szerint a Mediator mellett nemcsak a szakmai és a kereskedelmi ajánlat minősége, de a jelentős, már sokszor bizonyított iparági tapasztalat is szólt.
„Rendkívül színvonalasan összeállított és végig korrekt módon lebonyolított tenderrel volt dolga a meghívott ügynökségeknek” – értékelte a folyamatot Biró László, a Mediator ügyvezetője. A szakember hozzátette: „nemcsak azért volt fontos számunkra ez a tender, mert szerettük volna megtartani egyik legfontosabb ügyfelünket, hanem azért is, mert a WAE márkaportfóliójának bővülése, az új márkák idén induló kommunikációja izgalmas kihívást jelent az autóipari szegmensre dedikált csapatunknak, akik éppen ezért keményen és lelkesen dolgoztak a tenderfeladatokon is”.